mappy.be eens bekijken om de exacte route beschrijving te vindenborasi wrote:Na mooie rit in jabbeke zak ik morgen af naar gistel.
kan iemand vertellen als het nog ver rijden is na afrit gistel via E40 en langs waar.
Zo 31/01/2010 Gistel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- blackie
- Mountainbiker
Ben al terug van de rit.
Het was een fantastische rit. Voor mij hoefde enkel de passage door de mesthoop en de koestal niet. Het stonk een beetje te veel
We zijn met enkelen verkeerd gereden en ik ben alleen terug gekomen zadat ik voor de 35 km toch nog met 40.5 km kon afsluiten.
Heerlijke rit, veel offroad en geen baggerwerk. Fantastische snelle rit
En bedankt voor de lekkere soep
Eentje om te onthouden.
Het was een fantastische rit. Voor mij hoefde enkel de passage door de mesthoop en de koestal niet. Het stonk een beetje te veel
We zijn met enkelen verkeerd gereden en ik ben alleen terug gekomen zadat ik voor de 35 km toch nog met 40.5 km kon afsluiten.
Heerlijke rit, veel offroad en geen baggerwerk. Fantastische snelle rit
En bedankt voor de lekkere soep
Eentje om te onthouden.
- MX jorgy
- Mountainbiker
lucky wrote:de rit passeert maar voorbij je huis. Er is zelfs iemand die door zijn eigen tuin kan rijden want het parcours gaat er door! Moest hij een grote tent zetten, kan hij net als in de cyclocross daar een toog zetten met bier en de fietsers erdoor laten passeren!dingetje wrote:Deze rit passeert voorbij mijn deur.Dus zal ik zeker starten met nog een extra bevoorrading bij mij thuisOok voor skelet en co
Heb ik al aan gedacht Luc,maar had gisteravond al een feestje tot 2u deze morgen.
En opgestaan met e zere kop
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Lucky,
Bedankt voor de schone voormiddag wij de choufkes hebben genoten van het begin tot het einde
Eerst met de bike tot in Gistel, daarna de tocht van 53 km, enkele leffes en dan de terug weg naar Middelkerke met de wind op de fraise.
Prima parcours, goede bepijling, geweldige bevoorradingen, super apres wat moet een mens nog meer hebben
KWB volgend jaar staat deze tocht zeker op de chouffe kalender met stip genoteerd

Bedankt voor de schone voormiddag wij de choufkes hebben genoten van het begin tot het einde
Eerst met de bike tot in Gistel, daarna de tocht van 53 km, enkele leffes en dan de terug weg naar Middelkerke met de wind op de fraise.
Prima parcours, goede bepijling, geweldige bevoorradingen, super apres wat moet een mens nog meer hebben
KWB volgend jaar staat deze tocht zeker op de chouffe kalender met stip genoteerd

Last edited by leffingenoartje on Sun 31 Jan 2010 19:15, edited 1 time in total.
-
TAF RAPIDO
- Mountainbiker
Post by TAF RAPIDO »
Tof toerke die 53km,bepijling goed
,bevoorrading goed
dus meer moet dat niet zijn.
ALLEEN hoe zit dat nu met die bonden- KWB (West-Vlaanderen) ,WBV?
Gelden die lidkaarten op beide of niet?
Vind het nogal zinloos van bij te betalen voor een verzekering als je er één hebt bij een andere bond.
Een oplossing is inderdaad de rit links laten liggen en een rit rijden bij u aangesloten bond maar beetje kleinzielig niet?
GREETZ TAF
ALLEEN hoe zit dat nu met die bonden- KWB (West-Vlaanderen) ,WBV?
Gelden die lidkaarten op beide of niet?
Vind het nogal zinloos van bij te betalen voor een verzekering als je er één hebt bij een andere bond.
Een oplossing is inderdaad de rit links laten liggen en een rit rijden bij u aangesloten bond maar beetje kleinzielig niet?
GREETZ TAF
Hier ook van dat !! een leuke toch hoor beetje van alles snel en vlot tot hier en daar wa stoepen !! en inderdaad het koeiestal was iets erover hoefde niet !!
rest was dik oke bepijling en pitstop was oke
tot de volgende gistel
ps er stond iemand foto's te trekken op het einde van de eerste strook waar er zwaar stond dit was voor de baan Gistel Torhout? was dit iemand voor het forum of waren dit prive foto's ?
rest was dik oke bepijling en pitstop was oke
tot de volgende gistel
ps er stond iemand foto's te trekken op het einde van de eerste strook waar er zwaar stond dit was voor de baan Gistel Torhout? was dit iemand voor het forum of waren dit prive foto's ?
Bedankt aan de 384 betalende deelnemers. Het weer was vandaag een meevaller: de zon was van de partij en de wind was afzijdig gebleven.
Op het einde van de tochten van 35 en 50 km waren er toch een aantal stroken waar er nogal gestoempt moest worden. Door de regen en sneeuw van de laatste dagen was het er zeker niet eenvoudiger op geworden. Ik zal voor een volgende editie rekening houden met de opmerkingen van enkele mensen met tegenslag in de laatste strook.
Op het einde van de tochten van 35 en 50 km waren er toch een aantal stroken waar er nogal gestoempt moest worden. Door de regen en sneeuw van de laatste dagen was het er zeker niet eenvoudiger op geworden. Ik zal voor een volgende editie rekening houden met de opmerkingen van enkele mensen met tegenslag in de laatste strook.