Topic bij de Zwette Maanen is ook aangemaakt :
http://forum.dezwettemaanen.be/viewtopi ... 7329#17329
bikers for haïti tocht oostvlaanderen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- MC Staf
- Mountainbiker
Yeesyeesyeees kga nekeer rondzien voor iemand die mij daarbovenop nog nkeer sponsort per gereden km ofzo =d. Extra kassakassa :dtimdelma wrote:Topic bij de Zwette Maanen is ook aangemaakt :
http://forum.dezwettemaanen.be/viewtopi ... 7329#17329
grtz Staf
- MaC'Red
- Mountainbiker
de trein is altijd een beetje reizen hé Stafrock_n_roll_train wrote:yeees tzou wel fijn zijn, maar ik geraakt ni thuis zu van aan de zee :dMaC'Red wrote:dat idee heeft wel iets maar dan zit ge met verschillende starturen en kunt ge al aan het rijden zijn s'nachts, nightride for Haiti dan![]()
![]()
MaC'Red
grtz Staf
MaC'Red
- MC Staf
- Mountainbiker
Kweet ni eum de gavers, aaigem, daar hebben we mss douches, zal ook eens bij ons in Denderwindeke rondvragen bij de voetbalclub evt?MaC'Red wrote:dus wat zou de startplaats worden voor oost Vlaanderen ??
kan ik eens in mijne mapsource duiken voor een parcours
MaC'Red
grtz
ps vanwaar benjy eig Mac'Red?
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik ben van Erembodegem, dicht tegen Affligem en Aalst natuurlijkrock_n_roll_train wrote:Kweet ni eum de gavers, aaigem, daar hebben we mss douches, zal ook eens bij ons in Denderwindeke rondvragen bij de voetbalclub evt?MaC'Red wrote:dus wat zou de startplaats worden voor oost Vlaanderen ??
kan ik eens in mijne mapsource duiken voor een parcours
MaC'Red
grtz
ps vanwaar benjy eig Mac'Red?
MaC'Red