Za 23/01/2010 Meeuwen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

ben even voor de middag gestart, was een mooi ritje, zeker da stuk aan het zavelbos!
F.JOHAN
Mountainbiker

Post by F.JOHAN »

G-m@n. wrote:ben even voor de middag gestart, was een mooi ritje, zeker da stuk aan het zavelbos!
Ik sluit mij aan bij de vorige schrijver.
Eerst en vooral mijn dank aan de organisatoren dat ze ons de mogelijkheid gegeven hebben voor 12 u te vertrekken, en voor de dubbele bevoorrading op de twee lange afstanden. Ze kwamen van pas. Het was inderdaad een rit voor tempobeulen : lange brede stukken, zeer goed bereidbaar, en niet overdreven veel asfalt. Het is natuurlijk naar ieders meug, maar na een tienatl kilometers vond ik het wat saai worden : afgezien van een kort stukje in het begin (na maisveld het bos in) eigenlijk één lange rechte weg. Maar naarmate het vordered (na 10 km, na Berkenheem, en na de aankondiging van de laatste 10 km waren toch enkele mooie smalle paadjes ingelegd. Persoonlijk iets meer naar mijn smaak. Maar desalniettemin, een mooie tocht, en goed uitgepijld! Proficiat, volgend jaar zien jullie mij terug.
roland
Mountainbiker

GPS Track van de toertocht

Post by roland »

Wat een mooie snelle tocht. Parcours lag eindelijk eens niet vettig.
Die stijle klim moet ik toch eens gaan trainen :wink:

De organisatie hoorde ik bij vertrek zeggen dat er pijlen waren weggehaald maar heb daar zelf niets van gemerkt.
Vond het een goed organisatie!!!

Dit is de track:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=477258
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

heb de rit ook gedaan vandaag,had zelfs 54 km,een paar keer verkeerd gereden.Was voor half 12 vertrokken.ik vond het een mooi parcours wel snel maar dat mag ook al eens.die helling was inderdaad zeer lastig,ik ben er niet opgeraakt.
cervélooo
Mountainbiker

Post by cervélooo »

ondertussen ken ik de helling waar maar 90%boven zou komen.ben ook niet boven gekomen met crossfiets, te losse zand, denk idd niet dat er daar veel boven geraken of je moet heel brede sloffen hebben
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

Een toffe tocht, eindelijk nog es een zonder sneeuw of modder. 48km op de teller, goede bevoorradingen (tof dat er twee waren!) En deze keer mochten de douches iets kouder. Thanks and see you next year. :-D
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

prachtig, de eerste keer dit jaar dat je nog eens kon RIJDEN. de eerste bevoorrading links laten liggen, was wat te vroeg. volgens mijn fietsmakker heb ik daar iets gemist, want bij de 2de bevoorrading was enkel drank en een wafel ( vind dit persoonlijk al voldoende ) en bij de eerste was alles erop en eraan. het was wel goed dat bij de bevoorrading stond aangegeven wanneer je de 2de tegenkwam, die kwam op 28 km. dit vond ik dus haalbaar. ik dacht na een 45 min. in de kantine te zitten dat mijn compagnon ergens ten velde zou liggen. normaal is het verschil tussen ons gemiddelde ong. 2km/u, maar nu was het 4 km/u verschil. daardoor bleef hij zo lang weg. organisatie was zéér goed. de laatste 10 km moest je de grote baan oversteken en ik dacht dat daar niet zoveel borden stonden voor te waarschuwen( of ik moet er naast gekeken hebben), maar ik vond alles super, tot volgend jaar.
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Vandaag ook gereden met de cyclocross,was een snel en mooi tochtje en ook de organisatie was dik in orde =D>
Tot de volgende :wink:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

komen de foto's online die er gemaakt zijn?
jantje
Mountainbiker

Post by jantje »

mooi tochtje, goede organisatie , alleen jammer dat we vele mooie stukjes links lieten liggen nu we toch in de buurt waren.vele rechte stukken etc maar al bij al toch tevreden . ga dan sff maar es de lieve vrouweberg en andere venijnige bergjes in de buurt es omhoogrijden . al moet ik toegeven dat ik op dat éne hellinkje gisteren ook niet boven kwam met de crossfiets. :-D :-D :-D
Post Reply