Deze lijkt toch verdacht veel op die van thule... (misschien zelfs made by...)Mountain JOhler wrote:Hier heb ik toch wel een andere mening over, het alternatief dat kwalitatief zelfs nog iets hoogstaander is dan Thule is Uebler.MADRISTA666 wrote:Géén alternatief, Thule SUPERKWALITEIT!!! Heb zelf ook zo'n fietsendrager en al overal mee naartoe getroken, géén 1 x fiets losgekomen. Kopen die handel, misschien ietsje duurder maar zeker zen geld waard.
reactie van Kawa is wel juist, 2dh bikes gaan moeilijk op het rekje, gewone bikes no problemo...
makkelijk te plaatsen:
Zowel de fietsdrager is standaard afsluitbaar op de trekhaak met een geinstalleerd slot alsook elke framebevestiger voor de 2 fietsen.
Zover ik me kan herinneren staat er bij Thule enkel een slot op één van de twee framebevestigers.
Deze fietsdrager is bovendien ruim neerklapbaar tot 90° en verwijderd zich van de achterbumper bij het wegkantelen waardoor er veel meer ruimte tussen de fietsdrager en de achterbumper ontstaat. Handig om makkelijk in de kofferruimte te kunnen geraken zonder dat je jezelf er moet tussenwringen.
Groot verschil met de drager van Thule die maar 45° wegkantelt vanuit de trekhaak waardoor er geen extra ruimte gecreëerd wordt tussen de drager en de achterbumper.
Bovendien zijn de riempjes waarmee de wielen gefixeerd worden van een veel betere kwaliteit bij Uebler. De sluitingen zijn zeer sterk en kwalitatief beter als die van Thule.
Het plaatsen van twee mtb op deze drager vormt totaal geen probleem.
Trouwens, deze drager komt uit een aantal onafhankelijke testen als de beste uit de bus.
Hier is er één van:
http://www.aanhangers.be/files/Autobildtest.pdf
En er staat standaard een mistlicht op gemonteerd wat verplicht is trouwens.
Zo te zien dezelfde bevestigingen / afneembare armen
De thule is ook sluitbaar aan de bol en ik kan evenzeer zoals hierboven in mijne koffer.
Zullen dus van vergelijkbare kwaliteit zijn schat ik.
Hoe is de prijs...?