De weer goden zijn ons goed gezind dit jaar .
Dus nie twijfelen , naar Beverlo .
Onze fotograaf staat al te popelen om u allen op de gevoelige plaat vast te leggen . Hopelijk zijn jullie met velen .
Tot morgen ,.......
Zo 03/01/2010 Korspel / Beverlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
juist beginne sneeuwen
, nu heb ik dubbel zo veel goesting,
Zal weer lekker schuiven worden hoop ik
Zal weer lekker schuiven worden hoop ik
-
Ghostrider 1
- Mountainbiker
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
ik ben ziek opgestaan , buikpijn/hoofdpijn ..dusja goesting is ver te zoeken
spijtig anders was ik zeker langs gekomen...
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Eerst en vooral aan alle mtb-ers (buiten de kamikaze-bikers)een gelukkig nieuwjaar en een ongevalvrij bikejaar
Eerste tt van het nieuwe jaar was al meteen een voltreffer.
Ideale weersomstandigheden, dun laagje sneeuw flauw zonneke en een sjiek parcours. De bepijling dik in orde, wie de fluo pijlen op de sneeuw voorbij reed moet steke blind zijn geweest.
Alle gevaarlijke punten zeer goed gemarkeerd
,de warme choco deed ook goed zo bij -5. Hoop dat de mtb-er met een takske door zijn oor er geen al te grote kwetsuur aan over heeft gehouden. Proficiat aan de org.
Eerste tt van het nieuwe jaar was al meteen een voltreffer.
Ideale weersomstandigheden, dun laagje sneeuw flauw zonneke en een sjiek parcours. De bepijling dik in orde, wie de fluo pijlen op de sneeuw voorbij reed moet steke blind zijn geweest.
Ik ben na lang getwijfel toch maar met de auto vertrokken naar Beverlo.
Ik wou eerst op de weg gaan trainen maar door de sneeuwval dat toch maar niet gedaan.
Door mijn getwijfel was ik natuurlijk te laat in Beverlo.
Bij de inschrijvingstafel vertelde ze mij dat de "mannen" al vertrokken waren om de peilen te verwijderen. Het was geloof ik 11.15 dusja het was mijn eigen fout.
Maar ik dacht ik ga toch proberen om het pad te vinden in de sneeuw.
Mijn eerste poging ging fout maar mijn tweede poging na 15min bracht mij op de track. En na een 30 min padvinder spelen kwam ik de eerste "mannen" tegen die de peilen aan het verwijderen waren.
Daarna heb ik nog enkele stroken gehad dat de peilen wag waren maar door de sneeuw was het een "koud" kunstje om de weg te vinden.
Dus al bij al een tofe toch gehad en toch nog goed getraind.
Miss volgend jaar op tijd starten.
Ik wou eerst op de weg gaan trainen maar door de sneeuwval dat toch maar niet gedaan.
Door mijn getwijfel was ik natuurlijk te laat in Beverlo.
Bij de inschrijvingstafel vertelde ze mij dat de "mannen" al vertrokken waren om de peilen te verwijderen. Het was geloof ik 11.15 dusja het was mijn eigen fout.
Maar ik dacht ik ga toch proberen om het pad te vinden in de sneeuw.
Mijn eerste poging ging fout maar mijn tweede poging na 15min bracht mij op de track. En na een 30 min padvinder spelen kwam ik de eerste "mannen" tegen die de peilen aan het verwijderen waren.
Daarna heb ik nog enkele stroken gehad dat de peilen wag waren maar door de sneeuw was het een "koud" kunstje om de weg te vinden.
Dus al bij al een tofe toch gehad en toch nog goed getraind.
Miss volgend jaar op tijd starten.