Heya! Zijn hier mensen regio Torhout (straal 10km) die zaterdag naar kortrijk gaan? Ik ben namelijk op zoek naar een lift.
groetjes
Za 23/01/2010 Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cuberider66
- Mountainbiker
Post by cuberider66 »
Zijn er grysperres die naar Kortrijk gaan mountainbiken, kzou graag eens met jullie bendeke willen meerijden, kben van Roeselare, kben eigenlijk ook al een halve tram 4 en doe liefst ook wel de lange afstanden, kdenk van te starten rond 8u30
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
De grysperre zullen er zijn nu al met twee we starten om 8u30, je zal ons wel herkennen zeker.cuberider66 wrote:Zijn er grysperres die naar Kortrijk gaan mountainbiken, kzou graag eens met jullie bendeke willen meerijden, kben van Roeselare, kben eigenlijk ook al een halve tram 4 en doe liefst ook wel de lange afstanden, kdenk van te starten rond 8u30
Ik kom ook af naar Kortrijk, ik vertrek wel halfuurtje vroeger.Roeselarenaere wrote:De grysperre zullen er zijn nu al met twee we starten om 8u30, je zal ons wel herkennen zeker.cuberider66 wrote:Zijn er grysperres die naar Kortrijk gaan mountainbiken, kzou graag eens met jullie bendeke willen meerijden, kben van Roeselare, kben eigenlijk ook al een halve tram 4 en doe liefst ook wel de lange afstanden, kdenk van te starten rond 8u30
- cuberider66
- Mountainbiker
Post by cuberider66 »
jullie zullen wel de gebruikelijke mtb uitrusting met zwart en rood aan hebben zeker? kzal jullie wel vinden
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
wat is dat toch met die zonen?FOLLIES wrote:Hallo MTBikers,
De eerste uitpijling is achter de rug.![]()
![]()
![]()
Alles is goed berijdbaaruitgenomen 2 zonen die twijfelachtig zijn.
![]()
![]()
De organisatie zal geen risico’s nemen![]()
![]()
en daarom nu al de keuze ON/OFF ROAD voorzien.
![]()
![]()
![]()
NIET TE VERGETEN: een combitarief voor beurs velofollies 2010
Inschrijving 2,5 € of 3,5 € + 5 € i.p.v 10 € voor ingangskaart beurs velofollies 2010
Verdere info’s komende week
- TheAbolone
- Mountainbiker
Post by TheAbolone »
Hallo,LaurensDXC wrote:Heya! Zijn hier mensen regio Torhout (straal 10km) die zaterdag naar kortrijk gaan? Ik ben namelijk op zoek naar een lift.
groetjes
Is het om te mtb'en of enkel voor velofollies? Zaterdag ga ik eerst mtb'en in Moerkerke.
Kwoon nl. ook in Torhout.