Za 23/01/2010 Kortrijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Heya! Zijn hier mensen regio Torhout (straal 10km) die zaterdag naar kortrijk gaan? Ik ben namelijk op zoek naar een lift.

groetjes
FOLLIES
Mountainbiker

Post by FOLLIES »

Is het mogelijk om in te pikken op het parcour en bij start/finisch te betalen.

Dag DINGSKE,
geen enkel probleem voor de organisatie om in te pikken.
Bekijk de parcours op de site van velofollies om te zien waar je best kun inpikken.
Tot morgen :bounce:
cuberider66
Mountainbiker

Post by cuberider66 »

Zijn er grysperres die naar Kortrijk gaan mountainbiken, kzou graag eens met jullie bendeke willen meerijden, kben van Roeselare, kben eigenlijk ook al een halve tram 4 en doe liefst ook wel de lange afstanden, kdenk van te starten rond 8u30
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

FOLLIES wrote:Is het mogelijk om in te pikken op het parcour en bij start/finisch te betalen.

Dag DINGSKE,
geen enkel probleem voor de organisatie om in te pikken.
Bekijk de parcours op de site van velofollies om te zien waar je best kun inpikken.
Tot morgen :bounce:
Ok, Merci voor de bevestiging

Tot morgen
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

cuberider66 wrote:Zijn er grysperres die naar Kortrijk gaan mountainbiken, kzou graag eens met jullie bendeke willen meerijden, kben van Roeselare, kben eigenlijk ook al een halve tram 4 en doe liefst ook wel de lange afstanden, kdenk van te starten rond 8u30
De grysperre zullen er zijn nu al met twee we starten om 8u30, je zal ons wel herkennen zeker.
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Roeselarenaere wrote:
cuberider66 wrote:Zijn er grysperres die naar Kortrijk gaan mountainbiken, kzou graag eens met jullie bendeke willen meerijden, kben van Roeselare, kben eigenlijk ook al een halve tram 4 en doe liefst ook wel de lange afstanden, kdenk van te starten rond 8u30
De grysperre zullen er zijn nu al met twee we starten om 8u30, je zal ons wel herkennen zeker.
Ik kom ook af naar Kortrijk, ik vertrek wel halfuurtje vroeger.
cuberider66
Mountainbiker

Post by cuberider66 »

jullie zullen wel de gebruikelijke mtb uitrusting met zwart en rood aan hebben zeker? kzal jullie wel vinden
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

FOLLIES wrote:Hallo MTBikers,
De eerste uitpijling is achter de rug. :P :P :P
Alles is goed berijdbaar :wink: uitgenomen 2 zonen die twijfelachtig zijn. #-o #-o
De organisatie zal geen risico’s nemen [-X [-X [-X en daarom nu al de keuze ON/OFF ROAD voorzien. =D> =D> =D>

NIET TE VERGETEN: een combitarief voor beurs velofollies 2010
Inschrijving 2,5 € of 3,5 € + 5 € i.p.v 10 € voor ingangskaart beurs velofollies 2010

Verdere info’s komende week
wat is dat toch met die zonen?
TheAbolone
Mountainbiker

Post by TheAbolone »

LaurensDXC wrote:Heya! Zijn hier mensen regio Torhout (straal 10km) die zaterdag naar kortrijk gaan? Ik ben namelijk op zoek naar een lift.

groetjes
Hallo,
Is het om te mtb'en of enkel voor velofollies? Zaterdag ga ik eerst mtb'en in Moerkerke.
Kwoon nl. ook in Torhout.
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Zal rond de middag starten. Zal wel de enige boskanter zijn denk ik.
Post Reply