Za 19/12/2009 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

jaro wrote:Is dat terug met dienen asfaltbergaf die er zo glad bijlag vorig jaar.
Indien ja en glad gelieve dan een groot bord te voorzien zodat we weten waaraan we beginnen.
Alstublieft, begint weer nie opnieuw met dat gezever zoals vorig jaar he #-o
Als er sneeuw ligt en het glad is, kan je schuiven : dat is iets dat ne kleuter al weet !
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

jaro wrote:Is dat terug met dienen asfaltbergaf die er zo glad bijlag vorig jaar.
Indien ja en glad gelieve dan een groot bord te voorzien zodat we weten waaraan we beginnen.
De "grasbos" heeft al elk jaar in deze TT gezeten, dus zal waarschijnlijk nu ook wel zijn :-) Maar nu deze TT 2 weken vervroegd is snap ik wel waarom het deze week zo koud is. Heb deze namelijk al vele malen in de vrieskou gereden. Niet erg,beter dan regen, ga wederom present tekenen :-D
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Die afdaling vorige keer was inderdaad wel de moeite.
bij het begin van die afdaling in januari kwam ik ne gepensioneerde wandelaar tegen die teken deed dat ik zot was :evil:
Toen kwam dat spiegelgladde deel naar die scherpe bocht toe, ik weet nog altijd niet hoe ik daar recht gebleven ben [-o<
Goeie herinneringen dus kom ik ook terug af.
joske uit breda
Mountainbiker

Update

Post by joske uit breda »

Hallo liefhebbers

Graag wil ik van de organisatie een update met betrekking tot de weersomstandigheden. Ik begrijp al uit diverse reactie's dat het plaatselijk nogal glibberig kan zijn. Maar gezien mijn herinneringen van het fietsen in winterse omstandigheden zoals vorig jaar wil ik toch graag naar Diest afkomen. Ieder moet voor zich kunnen beslissen of hij het verantwoord vindt of niet. In afwachting, tot zaterdag. Joske uit Breda
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Bij zo'n tocht van 09.00 tot 14.00 uur, wanneer is dan ongeveer het piek moment en wanneer het meest rustige moment? Iemand een idee?
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

Kraura wrote:Bij zo'n tocht van 09.00 tot 14.00 uur, wanneer is dan ongeveer het piek moment en wanneer het meest rustige moment? Iemand een idee?

Bij vorige organisaties hadden we een piek van 09.00u tot 10.00u.,
en van 12.30 tot 13.30u
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

graag aantal hoogtemeters op de 40km?
Is deze tocht "technisch" te noemen? Of eerder gewone single-track, brede wegen?
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Biestie1 wrote:
Alstublieft, begint weer nie opnieuw met dat gezever zoals vorig jaar he #-o
Als er sneeuw ligt en het glad is, kan je schuiven : dat is iets dat ne kleuter al weet !
Iets op tegen als iemand het graag een beetje veilig wil houden ?
Daarbij ne kleuter weet inderdaad na een paar keer vallen dat sneeuw glad is, maar weet hij ook of die steile afdaling een ijspiste geworden is ?
Ik vraag toch alleen maar om even te verwittigen als het gevaarlijk is, of mag dat ook al niet meer ?
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

bam-bam wrote:graag aantal hoogtemeters op de 40km?
Is deze tocht "technisch" te noemen? Of eerder gewone single-track, brede wegen?
Het aantal HM voor de 41km is ongeveer 340.

De tocht heeft van alles wat;single-track,technisch,e.a.
Lex
Mountainbiker

Post by Lex »

Graag morgen een update van het parcour.
Sneeuw, nat ijs questie van de juiste banden keuze.
Ben van plan om vroeg (9uur) te starten.
Post Reply