Zo 13/12/2009 De Klinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

P° wrote: waar ik trouwens even een wake-up call kreeg ivm de toestand van Patrick Meersschaert :-?
Heb jij dan enig nieuws misschien ?
P° wrote:Want dan start ik liever in Ossendrecht eerlijk gezegd...
Zoals jij maar al te goed weet zal Ossendrecht veel leuker zijn dan de Polken, maar zelf twijvel ik ook nog... aan de rit in de Polken werken zoveel bekenden mee, de sfeer is tof, het jenevekot super...

waarom moeten die nu samen vallen #-o
Last edited by tarzan on Wed 16 Dec 2009 00:16, edited 1 time in total.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

tarzan wrote:
P° wrote: waar ik trouwens even een wake-up call kreeg ivm de toestand van Patrick Meersschaert :-?
Heb jij dan enig nieuws misschien ?
P° wrote:Want dan start ik liever in Ossendrecht eerlijk gezegd...
Zoals jij maar al te goed weet zal Ossendrecht veel leuker zijn dan de Polken, maar zelf twijvel ik ook nog... aan de rit in de Polken werken zoveel bekenden mee, de sfeer is tof, het jenevekot super...

waarom moeten die nu samen vallen #-o
Aan de bevoorrading was er een foto aangebracht met zijn foto en een collectebus t.v.v. hem.Die foto was in schril contrast met de Patrick Meersschaert die ik me herinner.
Post Reply