100 % gelijk, als die man ni tegen slakken kan moet hij om 7h starten, dan heeft hij van niemand lastBulls69 wrote:Nen tip, ge kunt altijd op de beton gaan rijden dan hebt de gene last van slakkenzagato wrote:Neem za Diest als training om zo in Aarschot volle gaas te gaan hopelijk ni te veel slakken onderwegRespect voor alle bikers, vooral voor de slakken die de moed vinden om niet op te geven en zo ooit ook kunnen terugkijken hoe ge als slak begint en op den duur als een konijn deze slakken kunt passeren
Zo 20/12/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ja dat vind ik er ook van hoop dat hij heel de toerke achter de slaken moet blijven rijden da zal hij at geen twee keer meer zegenTorfoe wrote:100 % gelijk, als die man ni tegen slakken kan moet hij om 7h starten, dan heeft hij van niemand lastBulls69 wrote:Nen tip, ge kunt altijd op de beton gaan rijden dan hebt de gene last van slakkenzagato wrote:Neem za Diest als training om zo in Aarschot volle gaas te gaan hopelijk ni te veel slakken onderwegRespect voor alle bikers, vooral voor de slakken die de moed vinden om niet op te geven en zo ooit ook kunnen terugkijken hoe ge als slak begint en op den duur als een konijn deze slakken kunt passeren
Hey zagato,
Een beetje respect voor alle slakken viend. Ik kan mij wsl al inbeelden dat gij één van die eikels zijt die wanneer ze bergop iemand voorbij willen op een padje dat allen single te beklimmen is gij wsl niet terugdeinst om die gasten een duwtje te geven. Zo'n gasten moeten wij niet op toertochten vriend.
Een beetje respect voor alle slakken viend. Ik kan mij wsl al inbeelden dat gij één van die eikels zijt die wanneer ze bergop iemand voorbij willen op een padje dat allen single te beklimmen is gij wsl niet terugdeinst om die gasten een duwtje te geven. Zo'n gasten moeten wij niet op toertochten vriend.
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
zagato wrote:Neem za Diest als training om zo in Aarschot volle gaas te gaan hopelijk ni te veel slakken onderweg
Dan gade mij for sure passeren want ik ben de traagste van den hoop. Ni te veel wringen als ge voorbij wilt en gewoon uw richting zeggen.zagato wrote:Neem za Diest als training om zo in Aarschot volle gaas te gaan hopelijk ni te veel slakken onderweg
Op TT's denk ik altijd als ik voor de xx-ste keer voorbijgestoken wordt, of 't iemand van't forum is of niet, want ongeveer de helft geeft zijn richting aan en de helft niet. Ik zou dan denken dat die van't forum dat doen en de anderen minder omdat er hier toch op de officieuze MBT-etiquette gehamerd wordt - met rede - .