Swiss bike masters 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

Wij zijn van gisteren terug thuis en ik moet zeggen dat deze marathon een van de zwaarste was die ik ooit gereden heb.
Onze Zwitserse vrienden hebben nog eens laten zien dat je 5000 hoogtemeters en 120km moet verdienen. Het is ginder in ieder geval een prachtige streek om te biken.
Of deze marathon voor herhaling vatbaar is is nog maar de vraag #-o
jo
Mountainbiker

Post by jo »

heb hem ook gereden , twas een prachtige marathon , zeer zwaar maar super mooie stukken in , we hebben geluk gehad met het weer want de zaterdag had het een ganse dag zitten gieten en zondag hadden we het droog . Deze moet je eens gereden hebben .
Had een tijd van 10h15 en een 416de plaats denk ik .
jo
Mountainbiker

Post by jo »

weet er iemand waar ge die foto's kunt vinden die ze getrokken hebben van ons . Of sturen ze da op .
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

jo wrote:weet er iemand waar ge die foto's kunt vinden die ze getrokken hebben van ons . Of sturen ze da op .
Als ze op dezelfde manier werken als in Riva dan krijg je binnen een paar weken een brief thuis waar je je foto's kunt bestellen.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Vorig jaar stuurden ze die foto (getrokken boven op 1e klim) meteen naar je thuis met er een overschrijving bij.
Ze vragen dan ofwel te betalen, ofwel de foto terug te sturen ... ;-)
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Van de andere reeds gereden manches van de Euro Bike Extremes, zoals Black Forest Ultra Bike en Dolomiti Superbike, kan men foto's terugvinden op Live Sportphotos
Veel kans dat dit binnen enkele dagen voor Swiss Bike Masters ook zo zal zijn. (maar zeker ben ik dat niet... :oops: )

Op onze site hebben we ook enkele foto's gepubliceerd van dit event.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Legolas wrote:Vorig jaar stuurden ze die foto (getrokken boven op 1e klim) meteen naar je thuis met er een overschrijving bij.
Ze vragen dan ofwel te betalen, ofwel de foto terug te sturen ... ;-)
En heeft iemand ze al gekregen ??
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

Ik (en ook de andere leden van de club) hebben deze reeds een 2-tal weken thuis aangekregen.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

FORZA LUC wrote:Ik (en ook de andere leden van de club) hebben deze reeds een 2-tal weken thuis aangekregen.
kem ze nog altijd niet gekregen , hebben die een email adress of van wie komen ze .
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

jo wrote:
FORZA LUC wrote:Ik (en ook de andere leden van de club) hebben deze reeds een 2-tal weken thuis aangekregen.
kem ze nog altijd niet gekregen , hebben die een email adress of van wie komen ze .
Ik heb dit eens nagekeken, en ik vind helaas geen adres meer terug. Aangezien het feit dat je deze nog niet aangekregen hebt vrees ik er voor.... :-?
Je weet in ieder geval waar heen volgend jaar
Post Reply