Zo 20/12/2009 Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rutten
Mountainbiker

Post by Rutten »

Het warme water lijkt hier belangrijker dan de rit zelf me dunkt.
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

Rutten wrote:Het warme water lijkt hier belangrijker dan de rit zelf me dunkt.
U bent nog een rijder met een hart voor fietsen denk ik, en wij garanderen u zeker een aangename tocht zonder wandelzones, en met varia genoeg aan klimmetjes, onverhard en recuperatiezones.
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

Dodomauritius wrote:
nitte de facteur wrote:
zegel wrote:Als inrichter van deze VTT kan ik jullie mededelen dat wij een oplossing proberen te vinden voor de , DOUCHES, vanaf het moment dat wij opnieuw die kaap bereiken van een 500 rijders.
Parcours ligt er op heden zaterdag nog heel goed berijdbaar bij en wij weten ZEKER dat dit zo verder zal uitgewerkt worden.
Ruime parkingen en inschrijvingslokaal, parcours naar ieders wil met 25,35,45 km MAXIMUM !!!!! , afspuitplaats met 8 slangen, douches voor ....., een uitgesproken locatie om een drankje te nuttigen ,en zoals steeds 1 goede bevoorradingspost,gelegen halfweg de mooi bepijlde tocht.
Wij hopen verder op POSITIEVE reacties, en dat waterig gekrakkeel zou misschien deels door jullie aangevraagd kunnen worden via de instanties van de gemeente .
Een klassieker in de VTT kalender, wij rekenen op u.
Zegel, je mag er op rekenen dat het gekrakeel zal ophouden. De gemeente heeft een oplossing gevonden, zodat dit euvel nu voor altijd verleden tijd zal zijn. Durf je een gokje wagen ?

nitte de facteur
Eerst spijkerharde garanties op warme douches. Sorry...
Zelf doorstromer inschakelen en rekening sturen naar de gemeentelijke instanties, kan misschien soelaas brengen in je reactie.
Het is toch wel fietsen dat wij gaan doen, en geen fitness.
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

rebels8 wrote:Is eer ook mogelijkheid om een mtb ter plaatse te huren aub ?
Fietsverhuur is aanwezig ,op voorhand bestellen is geen probleem ,maar wel noodzakelijk.
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

rebels8 wrote:Is eer ook mogelijkheid om een mtb ter plaatse te huren aub ?
Geen probleem, maar wel op voorhand bestellen bij de inrichting.
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

den willy wrote:Toffe rit vorig jaar.
1 minpunt: zijn de douches al in orde (altijd koud water en da ligt nie aan de mtb'ers, ook als je hier eens komt voetballen) Vorig jaar waren ze daar aan het werken.
Volgens Nitte de facteur is het probleem opgelost, en wij gaan dat zien en ondervinden op zondag 20/12 na de rit.
Weddenschappen staan open bij betrokken persoon, zie verder in de bericht die vooraf verspreid worden door deze persoon.
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

E605 wrote:Zonder warm water kom ik ook niet af.. [-X [-X [-o<
Wie haalt dat allemaal uit, dat er geen warm water is.Ik denk dat ze jaloers worden op de rit, parkeermogelijkheden, rustplaats en de lokatie om gezellig na te keuvelen over een lichthellende tocht zonder wandelstroken.Zie vorige reacties in de voorbije jaren, en ik hoop je persoonlijk te zien na de rit om je reactie te horen,en te leren uit je bemerkingen.
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

Surviver III wrote:Kom ook af voor de eerste keer!

Koud water ku je toch nie thuis houdn... er zijn nog ritten waar dat er gn warm water is.
Eindelijk een rijder die durft te zeggen dat er nog organisaties zijn die met hetzelfde probleem kampen, en die er waarschijnlijk ook zelf niks kunnen aan verhelpen.
Tochten van vele rijders hebben dit nadeel en ook wanneer alles eindigt in een tijdsspanne in een voormiddag van 1u30.
nitte de facteur
Mountainbiker

Post by nitte de facteur »

zeg (post)zegel,

hoe zit het met de conditie ? sta je scherp ? om welk uur spreken we af om er in te vliegen ? ik heb alvast veel getraind deze week, 'k moest de ganse week post bezorgen met een zwaar geladen fiets. de laatste tijd zijn er extra veel rekeningen mee van deurwaarders enz ('t zal de crisis zijn zeker)
maar ernstig nu : ik stel voor dat we om 8u proberen te starten, veiligheidshalve fietslichtjes meenemen. remember vorig jaar : de flikken deden controle... hopelijk is er geen controle na den après...

tot den 20-sten december aan de bunder

sportieve groeten

nitte de facteur

ps weet jij hoe zou het zijn met captain scarlet en met de zoate ?
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

zegel wrote:
E605 wrote:Zonder warm water kom ik ook niet af.. [-X [-X [-o<
Wie haalt dat allemaal uit, dat er geen warm water is.Ik denk dat ze jaloers worden op de rit, parkeermogelijkheden, rustplaats en de lokatie om gezellig na te keuvelen over een lichthellende tocht zonder wandelstroken.Zie vorige reacties in de voorbije jaren, en ik hoop je persoonlijk te zien na de rit om je reactie te horen,en te leren uit je bemerkingen.
=D>

=D> =D> =D> tis voe te rien da we kom en nie voe us te wosn !!
Post Reply