Als ik 5 minuten aan één stuk kan lopen, zal het al veel zijn
Regen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Eén raad:Als je een beetje blessuregevoelig bent volg het schema van start to run dan.timdelma wrote:Ok, thankx. Ik denk toch dat ik het ga proberen. Maar in mijn geval dan héééééél traag beginnen.
Als ik 5 minuten aan één stuk kan lopen, zal het al veel zijn![]()
Goed idee, maar ik vond de combinatie 'beetje lopen-20km fietsen-beetje lopen' wel leuk...Sandcrawler wrote:Eén raad:Als je een beetje blessuregevoelig bent volg het schema van start to run dan.timdelma wrote:Ok, thankx. Ik denk toch dat ik het ga proberen. Maar in mijn geval dan héééééél traag beginnen.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Is een goed idee,als je maar rustig opbouwt.Lopen na't fietsen voelt wel raar aan,dan heb je namelijk 't gevoel van rubberen benen.timdelma wrote:Goed idee, maar ik vond de combinatie 'beetje lopen-20km fietsen-beetje lopen' wel leuk...Sandcrawler wrote:Eén raad:Als je een beetje blessuregevoelig bent volg het schema van start to run dan.timdelma wrote:Ok, thankx. Ik denk toch dat ik het ga proberen. Maar in mijn geval dan héééééél traag beginnen.
Ok, echt bedankt voor de tips !Sandcrawler wrote:Is een goed idee,als je maar rustig opbouwt.Lopen na't fietsen voelt wel raar aan,dan heb je namelijk 't gevoel van rubberen benen.timdelma wrote:Goed idee, maar ik vond de combinatie 'beetje lopen-20km fietsen-beetje lopen' wel leuk...Sandcrawler wrote: Eén raad:Als je een beetje blessuregevoelig bent volg het schema van start to run dan.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
vandaag de tt in arendonk gedaan, het was de moeite die modder en plassen .
stoempen geblazen dus
wat ik na zon toch heb is wel een zalig gevoel en dan kan ik weer vole bak de week in vliegen
stoempen geblazen dus
wat ik na zon toch heb is wel een zalig gevoel en dan kan ik weer vole bak de week in vliegen
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Heb ik vrijdag ook gedaan, eerst windop tot in Blaton en dan terug via Ath naar Geraardsbergen.Sandcrawler wrote: Ik neem dan gewoon recht op recht.Langs kanaal tegen wind vertrekken en daarna terugvliegen.
Trouwens vorige week bijna alle dagen op mijne vélo gezeten (maar niet altijd buiten)
Ik heb geen probleem met regen, maar als je eerst 20 km moet rijden vooraleer je kan starten, dan ben je al zeiknat. En dan is een TT rijden geen fun meer. En dan moet je diezelfde 20 km nog eens terug. Als je dan nog eens de wind als spelbreker hebt, dan vraag ik me soms af waar ik mee bezig ben.
Vandaar dat ik liever een toer ga lopen in de regen. Als je uur gelopen hebt, dan heb je al een mooie prestatie geleverd.
En dan fiets ik ook regelmatig op de rollen of in de fitness. En daar zie je nog eens iets moois voor je
Als je al 5 jaar TT's rijd, dan moet het allemaal niet meer zo nodig. Alternatieven zat ...
Vandaar dat ik liever een toer ga lopen in de regen. Als je uur gelopen hebt, dan heb je al een mooie prestatie geleverd.
En dan fiets ik ook regelmatig op de rollen of in de fitness. En daar zie je nog eens iets moois voor je
Als je al 5 jaar TT's rijd, dan moet het allemaal niet meer zo nodig. Alternatieven zat ...