07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Bmweke
- Mountainbiker
Ik gaan nog zien, als mijn rug zich goe voelt en ik niet moet werken (wat ik pas 1 à 2 dagen op voorhand weet
) kom ik af.
welke route ik gaan doen weet ik niet, normaal mag ik niet met de MTB rijden, maar ik denk dat de paden van het zoniënwoud niet meer belastend gaan zijn dan een gewone baan...
dus ik hoop de 40km
ik laat nog iets weten in de loop van volgende week zou ik meer moeten weten...
welke route ik gaan doen weet ik niet, normaal mag ik niet met de MTB rijden, maar ik denk dat de paden van het zoniënwoud niet meer belastend gaan zijn dan een gewone baan...
dus ik hoop de 40km
ik laat nog iets weten in de loop van volgende week zou ik meer moeten weten...
- Schijfrem
- Mountainbiker
Der gaat daar diene zaterdag tamelijk veel volk zijn heb ik de indruk.
Ze gaan nog nen bezemwagen moeten voorzien om da volk overal door te laten.
Als ik mijn fietske heb ( normaal deze week ) dan kom ik waarschijnlijk ook af.
Het is ook mijn aller1ste Mountainbike.be dag, kerieus wat dat gaat zijn daar ...
Heb 2 maand nie meer op ne velo gezeten en ´t wordt dus stilaan tijd om opnieuw te beginnen
Ze gaan nog nen bezemwagen moeten voorzien om da volk overal door te laten.
Als ik mijn fietske heb ( normaal deze week ) dan kom ik waarschijnlijk ook af.
Het is ook mijn aller1ste Mountainbike.be dag, kerieus wat dat gaat zijn daar ...
Heb 2 maand nie meer op ne velo gezeten en ´t wordt dus stilaan tijd om opnieuw te beginnen