tot morge
Zo 15/11/2009 Geel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
OORSPRONKELIJK VAN PLAN OM DE 35 te doen maar door de regen toch maar de 25 GEDAAN MOOI PARCOURS, NIET SUPER TECHNISCH maar door modder toch nog straf genoeg.
Weinig asfalt of beton.
Goede veiligheidsmaatregelen en fijne bike-wash.
Goed afgepijld al was het door de overkill aan pijltjes op sommige plaatsen een ietsiepietsie minder duidelijk.
Ook de stukken met als extra het gestrooide zagemeel was picobello.
Fijne organisatie! Proficiat!
Tot volgend jaar!
Weinig asfalt of beton.
Goede veiligheidsmaatregelen en fijne bike-wash.
Goed afgepijld al was het door de overkill aan pijltjes op sommige plaatsen een ietsiepietsie minder duidelijk.
Ook de stukken met als extra het gestrooide zagemeel was picobello.
Fijne organisatie! Proficiat!
Tot volgend jaar!
voila, heb er weeral 58 vettige kilometers opzitten. De 45 + 6 heen en terug naar huis. Vandaag is samen gereden met de bosbeukers van geel. Leuk bosrijk parcour, redelijk wat singel tracks afgewisseld met bredere paden. Af en toe een asfaltstukske. En seingevers op drukke wegen, PRIMA. De modder viel goed mee maar toen ik thuis was had ik meer weg van zwarte piet, warm douchke kan toch zo'n deugd doen dan hé.
Ik heb de 35km gedaan.
't Is allemaal al gezegd: leuke tocht, goed afgepijld, ook het zagemeel als extra signalisatie was top, seingevers aan drukke wegen, een hele fijne bikewash....het was allemaal prima geregeld.
Een pluim voor de organisatie. Proficiat.
Ik heb mij goed geamuseerd. Volgend jaar ben ik er zeker terug bij.
't Is allemaal al gezegd: leuke tocht, goed afgepijld, ook het zagemeel als extra signalisatie was top, seingevers aan drukke wegen, een hele fijne bikewash....het was allemaal prima geregeld.
Een pluim voor de organisatie. Proficiat.
Ik heb mij goed geamuseerd. Volgend jaar ben ik er zeker terug bij.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
van thuis vertrokken voor de 45. mooi parcour zonder veel van het vast parcour aan te trekken
hulp bij het oversteken en redelijke bepijling. vond alleen spijtig dat ze in meerhout naast de nete richting Hulsen reden, t'is hier altijd een vettige bedoening en dan hadden ze in de Hulse bossen wat meer van de singletracks kunnen benutten, welke er opvallend droog bijlagen.