Bree!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Wimbeest wrote:Ben wel kandidaat om eens te gidsen regio : As- Dilsen - Neeroeteren - Rotem - Maasmechelen.

Sta nu toch gedwongen op halftijdse #-o
Allright laat maar horen wanneer !
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

dan ga ik mss ook mee
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

wim beest dit moet je anders ook eens op middenlimburg zetten daar zijn ook wel mensen voor te vinden denk ik
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Vandaag rond 9u30 een redelijk grote groep bikers gezien boven aan de camping in Bergerven,waren daar soms forumleden bij???
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

ik heb vandaag wat rondgereden in het zavelbos deze morgen daar ben ik wel 2 man tegengekomen van de wringers en nog vele anderen was druk daar maar wel heel goed berijdbaar
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

vandaag ook een rondje beek-bree-opitter-bergerven gedaan, bolde heerlijk.
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

Post by onlijnmagazijn.net »

Ik heb vandaag gereden van Gruitrode -> Opglabbeek -> Gruitrode -> Opitter -> Gruitrode

Ben zeker een kleine 40 man tegengekomen. Enkele groepjes en een paar eenzaten zoals ik. Ik reed op een blauwe Cube en had een blauw jasje aan.

Iemand van het forum die mij is tegengekomen?
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Ik heb deze rit vandaag ook gedaan (of toch willen doen). Na 18km aan het bosje achter de winston kettingbreuk gekregen #-o Gevolg: 7km te voet naar huis, géén lachertje met MTB schoenen zo ver wandelen :-? en kou dat ik geleden heb :evil: !
Tot dan bolde het anders lekker,
enig idee wie het de witte pijlen van het parcourke daar haaft aangepast met fluo-gele pijlen?
grt,
Roel
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

Roel K wrote:Ik heb deze rit vandaag ook gedaan (of toch willen doen). Na 18km aan het bosje achter de winston kettingbreuk gekregen #-o Gevolg: 7km te voet naar huis, géén lachertje met MTB schoenen zo ver wandelen :-? en kou dat ik geleden heb :evil: !
Tot dan bolde het anders lekker,
enig idee wie het de witte pijlen van het parcourke daar haaft aangepast met fluo-gele pijlen?
grt,
Roel
ge vroeg u de vorige keer af wat ik allemaal bijhad in mijne rugzak
awel: materiaal waarmee ik zo'n situaties en bijhorende frustrerende wandeltochten kan vermijden :lol:

maar 7km te voet met zo'n schoenen is inderdaad ver ja

PS: nieuwe fiets? (willier?) gene fully meer?
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

@ kameel: Ik had ook een kettingbreker en een slotje bij, maar als er ene hoek van 90° dwars in u ketting ligt zijt ge daar niet veel meer mee :evil:

Yep, t'is ene Willier carbon Ht geworden. Vandaag het ZTR/DT-Revo/Am-classic wielset besteld. Nu nog een andere zadel+pen en ik zou net boven of (hopelijk :drunk: ) net onder de 9kg moeten zitten.
Dan ligt het alleen nog aan het manneke er op :roll: :oops: (maar nu ook al hoor :oops:)
Post Reply