allee scaler we zijn meer gewoon van u dan 24.5 gem zunnescaler60 wrote:vandaag ook vertrokken in de de regen maar het was zeker niet koud
was een gewone tocht niet veel speciaal maar was toch blij dak gereden had en als ge bij een off day nog 25.6 gem rijd dan zou ik ook graag wat meer van die off day hebben mijn gem 24.5
Zo 15/11/2009 Zelzate
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
das meer of genoeg voor mij en de joeri we worden nu ook al wa ouder heunderdog wrote:allee scaler we zijn meer gewoon van u dan 24.5 gem zunnescaler60 wrote:vandaag ook vertrokken in de de regen maar het was zeker niet koud
was een gewone tocht niet veel speciaal maar was toch blij dak gereden had en als ge bij een off day nog 25.6 gem rijd dan zou ik ook graag wat meer van die off day hebben mijn gem 24.5
Zelzate heeft iets met regen geloof ik ,want ieder jaar tegen starttijd valt er daar water uit de lucht
wat hen toch enkele deelnemers kost denk ik.
Het parcour is wat het is, in deze streek kan je echt niet meer verwachten ,zoals in het kloosterbos mag enkel de vaste route gevolgd worden tijdens TT's.
wat een spijtige zaak is.
Tocht zelf: Tot aan de bevoorrading niet zo goed , na het uittrekken van het regenjasje was het stukken beter.
@ 21st-century : Ik heb U en wout in de verte zien wegrijden aan de afspuitstand ( groepje met Imre)
Het parcour is wat het is, in deze streek kan je echt niet meer verwachten ,zoals in het kloosterbos mag enkel de vaste route gevolgd worden tijdens TT's.
Tocht zelf: Tot aan de bevoorrading niet zo goed , na het uittrekken van het regenjasje was het stukken beter.
@ 21st-century : Ik heb U en wout in de verte zien wegrijden aan de afspuitstand ( groepje met Imre)
-
veiligheidsfietser
- Mountainbiker
Post by veiligheidsfietser »
Inderdaad een matige tocht. Nogal saai.
Wel goeie soep aan de bevoorrading!
Wel goeie soep aan de bevoorrading!