math salden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
majuli
Mountainbiker

Post by majuli »

@tsilio: wanneer kreeg je dat mailtje van hen?
tsielio
Mountainbiker

Post by tsielio »

Deze namiddag... Maar op een mailtje van maandagavond kreeg ik dan weer geen antwoord. Uiteindelijk wel alles in orde, maar het ging inderdaad om een promotie van de 2008 wielen!
majuli
Mountainbiker

Post by majuli »

ok dank u
bij deze is het voor mij duidelijk dat ze daardoor schuld bekennen;
ze hebben mijn 1e mail nl eergisteren gekregen, waar ik er hen op gewezen heb dat de afbeelding bij orderplaatsing die was van het model 2009;
heb nogmaals mail gestuurd voor antwoord (tot nu nog geen antwoord); wacht nog af tot vanavond
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Het zijn Hollanders hé dus "be ware" :wink: :wink:
majuli
Mountainbiker

Post by majuli »

opnieuw geen antwoord van math salden; het wordt dus steeds duidelijker dat ik "in het zak gezet werd" door deze oplichters
vandaar dat ik een nieuw topic plaats teneinde andere mensen voor deze praktijken te waarschuwen
majuli
Mountainbiker

Post by majuli »

heb net nog eens gekeken bij onze noorderburen van mountainbike, en ... ja, ook daar moet je niet lang zoeken om (vooral) negatieve ervaringen met math salden te vinden.
Had beter eerst deze opzoeking gedaan, maar een mens leert dus alle dagen bij, dat is duidelijk.
Een nieuw topic starten hoeft voor mij niet meer; ik denk dat mond aan mond reclame nog altijd de beste reclame is. Vandaar: INDIEN JE VAN PLAN BENT IETS TE KOPEN BIJ MATH SALDEN, LEES VOORGAAND GEVAL EN DENK ER DAN NOG EENS OVER NA!!!!

een verwittigd man/vrouw.....

MEN ZEGGE DIT VOORT!!!
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

tja, ik heb al heel veel gekocht daar, zo in de winkel en online en nooit problemen gehad.....
saiko
Test team

Post by saiko »

ik alleen ervaringen in de winkel zelf.
hebben mij altijd goed geholpen.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

heb daar ook veel gekocht kwa onderdelen en nooit last gehad van wielen tot stuurpen.
tsielio
Mountainbiker

Post by tsielio »

Ze antwoorden soms maar selectief op mails, maar wellicht krijgen ze er zo veel binnen dat er wel eens wat verloren gaat.
Maar ik ben nog steeds een tevreden klant!
Post Reply