math salden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
ok dank u
bij deze is het voor mij duidelijk dat ze daardoor schuld bekennen;
ze hebben mijn 1e mail nl eergisteren gekregen, waar ik er hen op gewezen heb dat de afbeelding bij orderplaatsing die was van het model 2009;
heb nogmaals mail gestuurd voor antwoord (tot nu nog geen antwoord); wacht nog af tot vanavond
bij deze is het voor mij duidelijk dat ze daardoor schuld bekennen;
ze hebben mijn 1e mail nl eergisteren gekregen, waar ik er hen op gewezen heb dat de afbeelding bij orderplaatsing die was van het model 2009;
heb nogmaals mail gestuurd voor antwoord (tot nu nog geen antwoord); wacht nog af tot vanavond
heb net nog eens gekeken bij onze noorderburen van mountainbike, en ... ja, ook daar moet je niet lang zoeken om (vooral) negatieve ervaringen met math salden te vinden.
Had beter eerst deze opzoeking gedaan, maar een mens leert dus alle dagen bij, dat is duidelijk.
Een nieuw topic starten hoeft voor mij niet meer; ik denk dat mond aan mond reclame nog altijd de beste reclame is. Vandaar: INDIEN JE VAN PLAN BENT IETS TE KOPEN BIJ MATH SALDEN, LEES VOORGAAND GEVAL EN DENK ER DAN NOG EENS OVER NA!!!!
een verwittigd man/vrouw.....
MEN ZEGGE DIT VOORT!!!
Had beter eerst deze opzoeking gedaan, maar een mens leert dus alle dagen bij, dat is duidelijk.
Een nieuw topic starten hoeft voor mij niet meer; ik denk dat mond aan mond reclame nog altijd de beste reclame is. Vandaar: INDIEN JE VAN PLAN BENT IETS TE KOPEN BIJ MATH SALDEN, LEES VOORGAAND GEVAL EN DENK ER DAN NOG EENS OVER NA!!!!
een verwittigd man/vrouw.....
MEN ZEGGE DIT VOORT!!!