zei de man met zijn eigen meningRoger* wrote:Tattoo: 'Iets dat voor even mooi is maar nooit meer weg gaat.'
Welke tattoo ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Fully Fetzl
- Mountainbiker
Post by Fully Fetzl »
[quote="Griet"]Zelf iets ontwerpen dat zit er bij mij niet in. Op dat gebied ben ik inspiratieloos. :roll:
Nen tekst ben ik nu wel aan 't overwegen .... krachtige woorden met betekenis.[/quote]
vandaar dat je naar een goeie tattoo artist moet stappen en hem een ontwerp moet laten maken op basis van elementen die je er in verwerkt wil zien...
dat kost misschien wel wat meer, maar je gaat echt iets persoonlijks en unieks hebben...
Nen tekst ben ik nu wel aan 't overwegen .... krachtige woorden met betekenis.[/quote]
vandaar dat je naar een goeie tattoo artist moet stappen en hem een ontwerp moet laten maken op basis van elementen die je er in verwerkt wil zien...
dat kost misschien wel wat meer, maar je gaat echt iets persoonlijks en unieks hebben...
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Dat is een héél belangrijk punt.Fully Fetzl wrote:vandaar dat je naar een goeie tattoo artiest moet stappen en hem een ontwerp moet laten maken op basis van elementen die je er in verwerkt wil zien...Griet wrote:Zelf iets ontwerpen dat zit er bij mij niet in. Op dat gebied ben ik inspiratieloos.![]()
Nen tekst ben ik nu wel aan 't overwegen .... krachtige woorden met betekenis.
Griet,naar wie was je van zin om te gaan?
-
Griet
- Mountainbiker
Bij Mack tattoo in Beerse. Ken je mss wel.Sandcrawler wrote:Dat is een héél belangrijk punt.Fully Fetzl wrote:vandaar dat je naar een goeie tattoo artiest moet stappen en hem een ontwerp moet laten maken op basis van elementen die je er in verwerkt wil zien...Griet wrote:Zelf iets ontwerpen dat zit er bij mij niet in. Op dat gebied ben ik inspiratieloos.![]()
Nen tekst ben ik nu wel aan 't overwegen .... krachtige woorden met betekenis.
Ik zie dat jij van Rijkevorsel bent, vlak in de buurt dan.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Mack tattoo ken ik,maar nog geen resultaten van gezien.Griet wrote:Bij Mack tattoo in Beerse. Ken je mss wel.Sandcrawler wrote:Dat is een héél belangrijk punt.Fully Fetzl wrote: vandaar dat je naar een goeie tattoo artiest moet stappen en hem een ontwerp moet laten maken op basis van elementen die je er in verwerkt wil zien...
Ik zie dat jij van Rijkevorsel bent, vlak in de buurt dan.
Dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Ik heb wel goede ervaring met Don Porto van Inkhouse Tattoo.
Al is dat ook alweer een jaar of 16 geleden.
http://www.myspace.com/donportoinkhousetattoo