In Tremelo mijn (wegens herstellingen) tweede tocht van het seizoen gereden en het ging zeer vlot. Aangezien ik de TT's rond Rillaar gewend ben, was deze tocht zeker niet 'zwaar' te noemen. Ik heb mijn kleinste voorblad dan ook pas na de eerste 20 km gebruikt. Buiten het feit dat de ondergrond van de Balenberg mijn banden leek aan te zuigen, had ik hem zwaarder verwacht. De afwisseling in de aard van de ondergrond was wel fijn. De bevoorrading was een beetje laat, maar voldoende. De afspuitstand was ok omdat ze teminste 1 zonder druk reiniger hadden voorzien.
Het was een leuke en snelle tocht (gemiddeld 21.6km/u). Ik heb mij zeer goed geamuseerd.
11/10/09 Tremelo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wegens omstandigheden in mijn eentje afgekomen, en 'k heb het mij niet beklaagd. Ik was bij de late vertrekkers (10u25) en ben niet veel volk meer tegengekomen. Een solo-trip dus.
Zeer gevarieerd parcours en wisselende ondergrond. Slibberige hellingetjes die soms wel wat techniek vergden. 't Was inderdaad lang uitkijken naar de bevoorrading (31 km), maar die was dik in orde. Nadien nog een tof stukje over een soort crossparcours (?) en een venijnige, smalle en slibberige klim.
Organisatie (veel vriendelijke mensen) + bepijling waren tiptop.
Volgend jaar zeker terug aanwezig!
Zeer gevarieerd parcours en wisselende ondergrond. Slibberige hellingetjes die soms wel wat techniek vergden. 't Was inderdaad lang uitkijken naar de bevoorrading (31 km), maar die was dik in orde. Nadien nog een tof stukje over een soort crossparcours (?) en een venijnige, smalle en slibberige klim.
Organisatie (veel vriendelijke mensen) + bepijling waren tiptop.
Volgend jaar zeker terug aanwezig!
Iemand een idee hoe dat komt?fcb wrote:Ik heb gehoord dat die afgesloten is ???g-works wrote: extreme hill
Ik heb me gisteren ook goed geamuseerd.
Niks spectaculairs maar gewoon een deftig toerke en een deftige organisatie, zoals verwacht dus.
Enig minpuntje mss de late bevoorrading (al vond ik dat zelf eigenlijk geen probleem). Ik dacht dat dit de voorgaande jaren ook steeds een minpuntje was; dat zouden ze dan wel eens mogen bekijken mss.
Voor de rest:
Het vraagt misschien wat tijd, maar hier wordt stilaan iets duidelijk!lukke wrote:Baal ?? Veldrijden?? Belgisch kampioen ?? Wereldkampioen ?? Valt er nog niets ?? Tekeningetje bijmaken ??Wivo wrote: een soort crossparcours (?)
Is dat dan de Sven zijnen hof waar we doorgeploeterd zijn?
Wivo wrote:Het vraagt misschien wat tijd, maar hier wordt stilaan iets duidelijk!lukke wrote:Baal ?? Veldrijden?? Belgisch kampioen ?? Wereldkampioen ?? Valt er nog niets ?? Tekeningetje bijmaken ??Wivo wrote: een soort crossparcours (?)Heb ik nu iemand op de tenen getrapt?
![]()
Is dat dan de Sven zijnen hof waar we doorgeploeterd zijn?
Dat was inderdaad het lapje grond (oorspronkelijk motorcross-parcours) waar elk jaar op 1 januari de GP Sven Nys doorgaat.