11/10/09 Tremelo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fille Fox
Mountainbiker

Post by Fille Fox »

In Tremelo mijn (wegens herstellingen) tweede tocht van het seizoen gereden en het ging zeer vlot. Aangezien ik de TT's rond Rillaar gewend ben, was deze tocht zeker niet 'zwaar' te noemen. Ik heb mijn kleinste voorblad dan ook pas na de eerste 20 km gebruikt. Buiten het feit dat de ondergrond van de Balenberg mijn banden leek aan te zuigen, had ik hem zwaarder verwacht. De afwisseling in de aard van de ondergrond was wel fijn. De bevoorrading was een beetje laat, maar voldoende. De afspuitstand was ok omdat ze teminste 1 zonder druk reiniger hadden voorzien.

Het was een leuke en snelle tocht (gemiddeld 21.6km/u). Ik heb mij zeer goed geamuseerd.
Wivo
Mountainbiker

Post by Wivo »

Wegens omstandigheden in mijn eentje afgekomen, en 'k heb het mij niet beklaagd. Ik was bij de late vertrekkers (10u25) en ben niet veel volk meer tegengekomen. Een solo-trip dus.

Zeer gevarieerd parcours en wisselende ondergrond. Slibberige hellingetjes die soms wel wat techniek vergden. 't Was inderdaad lang uitkijken naar de bevoorrading (31 km), maar die was dik in orde. Nadien nog een tof stukje over een soort crossparcours (?) en een venijnige, smalle en slibberige klim.

Organisatie (veel vriendelijke mensen) + bepijling waren tiptop. =D>

Volgend jaar zeker terug aanwezig! 8)
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Mooi tochtje, 44km & 300 hoogtemeters . Spijtig dat den "extreme" niet aangedaan werd maar voor de rest alles ok. Ook de Aquarius Blast vond ik zeer leuk (na die kleverige, smalle klim na het balenberg crossparkoers)
=D>
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

fcb wrote:
g-works wrote: extreme hill
Ik heb gehoord dat die afgesloten is ???
Iemand een idee hoe dat komt?

Ik heb me gisteren ook goed geamuseerd.
Niks spectaculairs maar gewoon een deftig toerke en een deftige organisatie, zoals verwacht dus.

Enig minpuntje mss de late bevoorrading (al vond ik dat zelf eigenlijk geen probleem). Ik dacht dat dit de voorgaande jaren ook steeds een minpuntje was; dat zouden ze dan wel eens mogen bekijken mss.

Voor de rest: =D>
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

een tocht waar je niet veel nieuws moet verwachten, alle jaren hetzelfde...
en in de laatste 5-6km zat niet veel meer,was echt binnenbollen
Voor de rest een leuk toerke na 2 weken stilte op mijn veloke
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Wivo wrote: een soort crossparcours (?)
Baal ?? Veldrijden?? Belgisch kampioen ?? Wereldkampioen ?? Valt er nog niets ?? Tekeningetje bijmaken ?? :oops:
Wivo
Mountainbiker

Post by Wivo »

lukke wrote:
Baal ?? Veldrijden?? Belgisch kampioen ?? Wereldkampioen ?? Valt er nog niets ?? Tekeningetje bijmaken ?? :oops:
Het vraagt misschien wat tijd, maar hier wordt stilaan iets duidelijk! :roll: Heb ik nu iemand op de tenen getrapt? :-?
Is dat dan de Sven zijnen hof waar we doorgeploeterd zijn? :wink:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Wivo wrote:
lukke wrote:
Het vraagt misschien wat tijd, maar hier wordt stilaan iets duidelijk! :roll: Heb ik nu iemand op de tenen getrapt? :-?
Is dat dan de Sven zijnen hof waar we doorgeploeterd zijn? :wink:
:lol: Je kan niet alles weten hé Wivo.

Dat was inderdaad het lapje grond (oorspronkelijk motorcross-parcours) waar elk jaar op 1 januari de GP Sven Nys doorgaat.
Post Reply