27/09/09 Zonnebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Mooi verslag KUBA,je bracht me aan het lachen!
Jammer van het mooie weer en de"schone"omgeving,wordt waarschijnlijk aan gewerkt tegen volgend jaar??
Ben niet geweest en kan eigenlijk geen oordeel vellen,ze hebben waarschijnlijk wel hun best gedaan met de middelen die ze hadden?
Jammer van het mooie weer en de"schone"omgeving,wordt waarschijnlijk aan gewerkt tegen volgend jaar??
Ben niet geweest en kan eigenlijk geen oordeel vellen,ze hebben waarschijnlijk wel hun best gedaan met de middelen die ze hadden?
- focustunerke
- Mountainbiker
Post by focustunerke »
kan KUBA alleen maar gelijk geven
qua parkoer hebben ze er het maximum uitgehaald. En ik stond ook al na 28km terug aan de aankomst
ging ook voor de 45. Dan maar met de fiets terug naar huis gereden en had er toch 47
Maar de bepijling trok inderdaad op niks
Nochtans was de splitsing toch goed aangegeven ?focustunerke wrote:kan KUBA alleen maar gelijk gevenqua parkoer hebben ze er het maximum uitgehaald. En ik stond ook al na 28km terug aan de aankomst
ging ook voor de 45. Dan maar met de fiets terug naar huis gereden en had er toch 47
Recht tegenover de bevoorrading stond een bord, met naar links 25km + 45 deel 2 en aan de rechterkant 45 km deel 1...
Maarja, het kon idd véél beter
- spetteraere
- Mountainbiker
Post by spetteraere »
Probleem zat in het kasteeldomein. Sommigen hebben daar ingepikt op bordjes van de 25 km. Maar men moest eerst het domein verlaten naar de bevoorrading. Ik heb er verschillende gezien die terug aan de sporthal stonden met nog geen 30 km op hun teller.Donavan wrote:Nochtans was de splitsing toch goed aangegeven ?focustunerke wrote:kan KUBA alleen maar gelijk gevenqua parkoer hebben ze er het maximum uitgehaald. En ik stond ook al na 28km terug aan de aankomst
Recht tegenover de bevoorrading stond een bord, met naar links 25km + 45 deel 2 en aan de rechterkant 45 km deel 1...
Maarja, het kon idd véél beter