06/09/2009 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
@Conrad: pas op met beloftes die moeilijk te houden zijnConrad wrote:Voila Nazgul, that's the spirit.Nazgul wrote:geen probleem, tis inderdaad maar een goei 10km naar de start. Tot danBeny wrote: Zal problemen opleveren,
daar iedereen bij inschrijving een polsbandje ontvangt (kleur ifv afstand),
Aan de bevoorradingen is hier controle op
Die paar km extra![]()
Ik zal u daarom op een een BBQ-worst tussen een broodje trakteren![]()
.
Ik weet niet of dat ook geldt voor Nazgul maar wat mij betreft heb ik dat nog liever
CU
- Conrad
- Mountainbiker
@Chuck, je bent me alvast voorchuck wrote:@Conrad: pas op met beloftes die moeilijk te houden zijnConrad wrote:Voila Nazgul, that's the spirit.Nazgul wrote: geen probleem, tis inderdaad maar een goei 10km naar de start. Tot dan
Ik zal u daarom op een een pastatje trakteren![]()
.
. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat die BBQ-worst er wel eens zou kunnen uitzien als spagetti.
Ik weet niet of dat ook geldt voor Nazgul maar wat mij betreft heb ik dat nog liever![]()
CU
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Conrad wrote:@Chuck, je bent me alvast voorchuck wrote:@Conrad: pas op met beloftes die moeilijk te houden zijnConrad wrote: Voila Nazgul, that's the spirit.
Ik zal u daarom op een een pastatje trakteren![]()
.
. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat die BBQ-worst er wel eens zou kunnen uitzien als spagetti.
Ik weet niet of dat ook geldt voor Nazgul maar wat mij betreft heb ik dat nog liever![]()
CU. Ik pas me aan van een BBQ worst naar een pasta. Wat voor vele wrs beter zal zijn
.
-
roking rider
- Mountainbiker
- Location: rockrider 5.2aangepast hs 33/tora en x7componenten granville evo teambike 2008
Post by roking rider »
wat moge we verwachten van echt offroud gehalte en ik bedoel hiermee technische stukken in bossen? heeft er trouwes iemand een gedacht waar ik foto's kan vinden van de houffamarathon buiten officiele site?

-
Freggeltje
- Mountainbiker
Post by Freggeltje »
www.sportofgraf.com (wel tegen betaling)roking rider wrote:wat moge we verwachten van echt offroud gehalte en ik bedoel hiermee technische stukken in bossen? heeft er trouwes iemand een gedacht waar ik foto's kan vinden van de houffamarathon buiten officiele site?![]()