Einde van de wereld/menselijk ras
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
- jakke-pompier
- Mountainbiker
- Jos met zijn bike
- Mountainbiker
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Gaat nog leuk worden zalle. Single tracks, beklimmingen, downhillJos met zijn bike wrote:Hehe...jakke-pompier wrote:allemaal ne waterfiets aanschaffen
- rubber-12
- Mountainbiker
Die gammaflits intrigeert me wel :
- duurt erg kort, dus slechts één helft van de aarde is dood. (de ozonlaag gaat er wel aan, dus er is een serieuze impact op de andere helft)
- zou in het laat-orodvicium,443 miljoen jaar geleden, de aarde al eens geraakt hebben. Het merendeel van het leven sterft, maar er komt meer stikstof in de atmosfeer -> nieuw leven (21/12/2012?)
Nog een ander vraagstuk :
- als alle leven dood is, wat met de reïncarnatie?
Soit : zolang ik er maar recht onder sta (flits, kernexplosie) weet ik toch van nx.
wildwaterafdalingen met een waterfiets : daar pas ik voor, zelfs met dikke drijvers
- duurt erg kort, dus slechts één helft van de aarde is dood. (de ozonlaag gaat er wel aan, dus er is een serieuze impact op de andere helft)
- zou in het laat-orodvicium,443 miljoen jaar geleden, de aarde al eens geraakt hebben. Het merendeel van het leven sterft, maar er komt meer stikstof in de atmosfeer -> nieuw leven (21/12/2012?)
Nog een ander vraagstuk :
- als alle leven dood is, wat met de reïncarnatie?
Soit : zolang ik er maar recht onder sta (flits, kernexplosie) weet ik toch van nx.
wildwaterafdalingen met een waterfiets : daar pas ik voor, zelfs met dikke drijvers
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Nostradamus' voorspellingen gaan tot 3797, dus we hebben nog wat tijdmtbdriver wrote:Volgens de maya's duurt het niet lang meer, 21 december 2012 should be the end of the world volgens die figuren.
LINK
Ik kan er in ieder geval niet wakker om liggen, wat gebeurd dat gebeurd...