14/06/09 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Net terug van de 60 km in Diest.
Voor mij persoonlijk was dit een 4-sterrentocht
Anderen zullen hier mss een verschillende mening op na houden, maar ik vond dit, voor mijn conditie en capaciteiten een schitterende rit
Geen venijnige, korte klimmetjes waar iedereen vd fiets moet, maar lange kuitenbijters, zowel verhard als door het bos of veld.
Redelijk wat leuke singletracks, maar niet te veel zodat we er niet zat van werden
Een paar lekkere downhill-stukken, o.a. op kasseien en één keer met een lekker bad als apotheose (industrieterrein)
Goede bepijling, bevoorradingen dik in orde, al vond ik de 2e iets te vroeg na de eerste komen (14 km), maar dat is muggenzifterij.
Zoals zo vaak in deze contreien zat het venijn in de staart, ik geloof dat we de Poggio wel 4 keer zijn opgereden?
Afspuitstand OK, bewaakte fietsenparking idem en een lekkere après
Tochten van dit kaliber, met een goede 500 hm's zijn voor mij het summum, al had deze rit nog een 10-15 kilometer langer mogen zijn.
Definitely tot volgend jaar!!
Voor mij persoonlijk was dit een 4-sterrentocht
Anderen zullen hier mss een verschillende mening op na houden, maar ik vond dit, voor mijn conditie en capaciteiten een schitterende rit
Geen venijnige, korte klimmetjes waar iedereen vd fiets moet, maar lange kuitenbijters, zowel verhard als door het bos of veld.
Redelijk wat leuke singletracks, maar niet te veel zodat we er niet zat van werden
Een paar lekkere downhill-stukken, o.a. op kasseien en één keer met een lekker bad als apotheose (industrieterrein)
Goede bepijling, bevoorradingen dik in orde, al vond ik de 2e iets te vroeg na de eerste komen (14 km), maar dat is muggenzifterij.
Zoals zo vaak in deze contreien zat het venijn in de staart, ik geloof dat we de Poggio wel 4 keer zijn opgereden?
Afspuitstand OK, bewaakte fietsenparking idem en een lekkere après
Tochten van dit kaliber, met een goede 500 hm's zijn voor mij het summum, al had deze rit nog een 10-15 kilometer langer mogen zijn.
Definitely tot volgend jaar!!
-
jaro
- Mountainbiker
Prachtige rit om het melkzuur van de 100 km marathon van gisteren kwijt te raken. Beentjes voelen na de 45 km in Diest vandaag als nieuw.
Op het gemakske ( !!! ) gereden en genoten van de tocht, perfekte bepijling en bevoorrading die dik in orde waren.
Bike bewaking voor en na ( wat een dikke surplus is ) en zodoende ne lekkere donkere Tongerlo (i like it ) kunnen gaan drinken om een mooie rit af te sluiten.
Geslaagd weekend, zo mogen er nog komen.
Diest tot volgende winter.
Jaro.
Op het gemakske ( !!! ) gereden en genoten van de tocht, perfekte bepijling en bevoorrading die dik in orde waren.
Bike bewaking voor en na ( wat een dikke surplus is ) en zodoende ne lekkere donkere Tongerlo (i like it ) kunnen gaan drinken om een mooie rit af te sluiten.
Geslaagd weekend, zo mogen er nog komen.
Diest tot volgende winter.
Jaro.
- orbea-rider
- Mountainbiker
Post by orbea-rider »
Mountainbike club herk was er ook, ook gaan "uitfietsen" na de marathon 110km op limburgs mooiste.
het was een prachtige tocht met goede bevoorradingen en uitpeiling.
en zaaaalige douches, toch fijn na de regenbui!!!
zeker tot volgende keer
het was een prachtige tocht met goede bevoorradingen en uitpeiling.
en zaaaalige douches, toch fijn na de regenbui!!!
zeker tot volgende keer