Als je 400 punten hebt krijg je een bon van €6.
Hiervoor heb je dan wel al wat gekocht bij decathlon. 10 punten per aankoop en per schijf van 8Euro - 10 punten. Promoties tellen niet mee.
Dus om nu te zeggen ik ga express kopen bij decathlon voor die bon moet je het niet doen
Ervaringen Decathlon
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
rode lantaarn
- Mountainbiker
Neem dan effe de moeite om ietskes verder te rijden dan die van Roncq.
De decathlon van Villeneuve d'Asq (20 km verder) moet zowat de grootste sportwinkel zijn van Europa, de keuze is overweldigend.
En bovendien, door hun reusachtige volumes, hebben ze ook meerdere techniekers in dienst die onderhoud doen. Ze weten wat ze doen!
Van de verkopers kan ik jammer genoeg niet veel goeds zeggen - piepjonge part-timers aan minimumloon = veel verloop = weinig verkopers die de producten uit hun rayon echt ter harte nemen.
De decathlon van Villeneuve d'Asq (20 km verder) moet zowat de grootste sportwinkel zijn van Europa, de keuze is overweldigend.
En bovendien, door hun reusachtige volumes, hebben ze ook meerdere techniekers in dienst die onderhoud doen. Ze weten wat ze doen!
Van de verkopers kan ik jammer genoeg niet veel goeds zeggen - piepjonge part-timers aan minimumloon = veel verloop = weinig verkopers die de producten uit hun rayon echt ter harte nemen.
thans de jagwire kabelset is 8 euro goedkoper dan bij de fietsenmaker. Stond iets van 15 euro afgeprijsd.Gideon wrote:Mij is opgevallen dat de prijzen van het huismerk laag zijn, maar onderdelen: tandwielen, kettingen e.d. aan de hoge kant zijn.
2 binnenbanden voor 3 euro!
Ze werken daar met blauwe produkten, die steevast een scherpe prijs hebben.
zoals bijvb de zonnebrillen; 12 euro/stuk. en deze passen me beter dan een bril van Pro, agu, bbb of oakley. EN deze waren een stuk duurder.
Je kan bij decathlon goede koopjes doen.
groetjes
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ikke ben gisteren geweest. Mooi, groot, verzorgd, vriendelijk,... stukken beter dan in Roeselare en groter dan in Roncq denk ik. Is meer te vergelijken met die van in Villeneuve D'Asqi-Mac wrote:is er al iemand in de nieuwe winkel te Kortrijk geweest? Is het de moeite? Ik zou eerstdaags eens willen een bezoekje brengen, maar wil eerst weten of het wel de moeite loont.
Dank bij voorbaat.
Een aanrader om langs te gaan.
Heb mij een nieuw mtb regenjasje gekocht... van het merk rockrider natuurlijk... What's in a name?
Voor mij heeft Roeselare nu definitief afgedaan! Het was makkelijk als ik van Brugge kwam van mijn werk, maar nu is Kortrijk dichter en makkelijker bereikbaar voor me...
So Kortrijk, here I come...
Rock Rider will be a good customer...