Na het commentaar van Zwiebertje lijkt de 60km een perfecte keuze.
Om 14u tijdig terug op't werk moet haalbaar zijn.
En nog voldoende power over voor Raismes s'anderendaags.
Wanneer verzamelen?
23/05/09 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik word nu ne keer op sleeptouw genomen....
Heb al meteen een ervaren gids mee (Moustache) en nog een "groentje" (Motorbiker)
Wanneer hebben jullie vorig jaar verzameld???
7u30???
Het eerste splitsingspunt komt er na ongeveer een kleine kilometer. Daar rijden de 30-47-67 km rijders linksaf, terwijl de grotere afstandsrijders ( 90-105-130 ) rechts richting muziekbos trekken.Moustache wrote:De eerste splitsing lag vorig jaar in de eerste kilometer... Als het weer zo is, dan moet het lukken om mee te kunnen met de rest![]()
![]()
De splitsing voor de grotere afstanden komt er na de passage van het Brakelbos, na zo een "kleine" 50 km. Daar gaat de 90 km richting Maarkedal en Oudenaarde, terwijl de 105 en 130 km rijders nog een twintigtal kms over Brakelse gronden vertoeven, vooraleer ook richting Maarkedal en Oudenaarde te trekken.
Aan de laatste bevoorradingspost te Etikhoveplein worden de 90 en 130 km rijders getrakteerd op de Koppenbergzone (keuze road of off-road), Elenebos, het "stekelvarken" en nog een paar kuitenbijters. Deze bezoeken de pitstop van Etikhoveplein, bij het eindigen van de Oudenaardelus, voor een tweede keer .Wel opletten dat je bij het uitrijden via de grote houten poort niet opnieuw naar rechts afslaat of je hebt de koppenberg voor een tweede keer aan je been
- veeteeteetje
- Kerstman
Ja Kadeetje, ik ben nu ah zondigen... en moest het nu nog met een schone vrouw zijn, maar 't is nog met nen lelijken ongeschoren ventkadeetje wrote:Jootje en pollie nog nie gehoord vandejaar![]()
,ikke ga beginnen voor de 100km en kijken hoe de beentjes zijn
.Dan meschien de volle afstand ,da het maar rap den 23 ste is
![]()
![]()
![]()
Wij hebben onderling goede afspraken gemaakt: Ronny antwoordt op alle vragen op het forum -eventueel in samenspraak met de parcoursbouwers-
we willen van dit topic maw zeker geen Herderpraatbarak maken... maar bon, voor u wil ik wel eens zondigen... je hebt uw "hometown" dan ook met verve aangeprezen vorig jaar
Na de tocht zal ik wel nog eens mijn gedacht zeggen, maar voor de rest ga ik mij beperken tot schone madam's die PB 's sturen.
@ iedereen: stop nu maar met lezen...
@ Kadeetje: tracht zeker de optielus mee te nemen: die gaat vooral richting Nukerke en dan terug naar Louise Marie, maar dit is echt een aaneenschakeling van nieuwe Privéstukken en verse bospassages
Zelfs de meest doorwinterde Local kan hier niet alles kennen: we hebben hier enkele dagen geleden nog één km pad aangelegd waar vroeger niets was
aanvulling 15/05:
nuttig nieuws voor iedereen: ik woon op 2 km vd start, naast het parcours en hier is er gisterenavond maar 10L/M2 uitgevallen. Parcours zal dus zeker geen last hebben vd zware stortvlagen die er elders uitvielen.
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Jootje en de herders hebben geluk gehad gisteren in Maarkedal,het stof is geblust(eindelijk),met "slechts 10 liter!
Hier ten NW-van Gent hebben we tussen de 40 en 50 liter gehad of zo'n goeie 4 emmers vol per m²!!!!
De volgende dagen nog wat"schermutselingen"op het neerslagfront en volgende week..........op naar de 25°!
Hier ten NW-van Gent hebben we tussen de 40 en 50 liter gehad of zo'n goeie 4 emmers vol per m²!!!!
De volgende dagen nog wat"schermutselingen"op het neerslagfront en volgende week..........op naar de 25°!
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
we hebben zwijgplicht ,ronny voert het woordkadeetje wrote:Jootje en pollie nog nie gehoord vandejaar![]()
![]()