een normale mens knijpt in de remmen !!!!!!!
en een collega die idd niet van de lijn afwijkt smak je niet tegen de grond.
wat heeft bos (paar schaafwonden) die andere renner mag lang revalideren en komt misschien niet meer aan de bak.
maw : bos eruit !!!!!!!!!
Theo Bos moeten ze levenslang schorsen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- geitenboer
- Mountainbiker
- trailstar
- Mountainbiker
Ik ga me niet uitspreken over wie hier de schuld heeft. Maar stel dat het niet express geweest is , vind jij dan dat men die gast zijn job moet afnemen?geitenboer wrote:een normale mens knijpt in de remmen !!!!!!!
en een collega die idd niet van de lijn afwijkt smak je niet tegen de grond.
wat heeft bos (paar schaafwonden) die andere renner mag lang revalideren en komt misschien niet meer aan de bak.
maw : bos eruit !!!!!!!!!
Stel dat jij op je job een fout maakt die je niet had kunnen voorkomen , vind jij dan dat ze jou diploma en loon moeten afnemen?
Grtz,
Wannes
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Als dit niet met opzet was dan weet ik het niet dit doe je toch niet !!!
Ik heb ook niet gezegd dat hij alles moest dichtgooien he met zijn remmen.
En ja als ik op het werk fouten maak kan het ook mijn kop kosten.
zo'n mensen horen niet in een peleton punt uit, hij speelt hier met het leven van anderen, dat hij zichzelf wil doodrijden moet hij weten.
Ik heb ook niet gezegd dat hij alles moest dichtgooien he met zijn remmen.
En ja als ik op het werk fouten maak kan het ook mijn kop kosten.
zo'n mensen horen niet in een peleton punt uit, hij speelt hier met het leven van anderen, dat hij zichzelf wil doodrijden moet hij weten.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
@trailster : als ik fouten maak is het mijn eigen schuld en daar gaan anderen niet in gehinderd worden.
En denk je dat die andere renner nog veel gaat verdienen misschien als het niet goed komt, denk het niet he en dan rijdt die bos wel nog steeds rond aan een goed loon.
Als je zoiets doet in het verkeer noemt men dat poging tot...
of als het slecht afloopt slagen en verwondingen met de dood tot gevolg denk je dan dat je s'anderendaags ook nog aan de bak komt.
En denk je dat die andere renner nog veel gaat verdienen misschien als het niet goed komt, denk het niet he en dan rijdt die bos wel nog steeds rond aan een goed loon.
Als je zoiets doet in het verkeer noemt men dat poging tot...
of als het slecht afloopt slagen en verwondingen met de dood tot gevolg denk je dan dat je s'anderendaags ook nog aan de bak komt.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
En nog iets sinds wanneer heb je tegenwoordig een diploma nodig om met een fiets te rijden ??????????????????????????
Een punt wat hij gedaan heeft doet men niet en daarmee basta.
Een punt wat hij gedaan heeft doet men niet en daarmee basta.
-
Metalcat
- Mountainbiker
Volgens mij is dit niet express gedaan en eerder nog onmogelijk. Ik wil wel eens zien wie er met gestrekte arm op de fiets een volwassen man voor zich kan trekken op de manier die hier ogenschijnlijk gebeurd. Ofwel is Theo bovenmenselijk sterk en doet hij de verkeerde sport ofwel is dit gewoon een spijtig voorval / ongeluk tijdens een spurt zoals er zoveel gebeuren. Ik geloof eerder de ongeluk versie zoals Theo ze vertelt.
Just my 2C
Just my 2C
- Bob de Biker
- Mountainbiker
Post by Bob de Biker »
Als ge goed kijkt (op youtube staan filmpjes in slow motion) dan zie je dat de fiets van Impey onderuit gaat nog voor hij naar links "getrokken" wordt...
Ik denk echt ni dat dit met opzet gedaan is...
Ik denk echt ni dat dit met opzet gedaan is...