DT Swiss XR of Mavic CrossMax SLR?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Canis Lupus
- Mountainbiker
Post by Canis Lupus »
Denk dat de keuze stilaan duidelijk wordt. Zijn er nog -minstens evenwaardige- alternatieven voor de DT Swissen met een budget van 800 euro??
Oeh, een budget van 800 euro! Ik zou het wel weten! DT240's met Sapim CX-ray spaken en ZTR olympic velgen. En de berg geld die overblijft in iets anders leuks stoppen :)
Ik heb zelf ook weleens met Mavic bodies gewerkt (was wel 2ehands), maar die dingen slijten gewoon veel te hard met die glijlagers. Maar ik zal toegeven, die straightpull naven zien er wel mooi en "aggressief" uit.
Industry nines, zijn die niet leverbaar voor dat budget? Die staan op de internationale fora ook erg bekend om kwaliteit en looks!
Ik heb zelf ook weleens met Mavic bodies gewerkt (was wel 2ehands), maar die dingen slijten gewoon veel te hard met die glijlagers. Maar ik zal toegeven, die straightpull naven zien er wel mooi en "aggressief" uit.
Industry nines, zijn die niet leverbaar voor dat budget? Die staan op de internationale fora ook erg bekend om kwaliteit en looks!
- Canis Lupus
- Mountainbiker
-
tish
- Mountainbiker
Hier op 't forum staat nog een setje te koop met carbonnen velgen. Die liggen boven de 800 euro, maar je krijgt er wel iets heel exclusief voor in de plaats.two-one wrote:Industry nines, zijn die niet leverbaar voor dat budget? Die staan op de internationale fora ook erg bekend om kwaliteit en looks!
Als je de normale prijs in acht neemt zijn deze uit de te koop sectie een koopje.
Een setje I9 ultralite ligt ook iets boven de 800, maar is zeker de moeite waard.
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Hier kan je meteen de gewichten zien van de verschillende sest
www.bikeboosting.nl
Voor € 800,-
Zeker: Notubes Olympic (kan je alle kanten mee op)
Zeker: sapin X-rays of DT aerolight
Afhankelijk van gewicht < 80kg Alu nuppels >80kg messing nippels
Naven.....????? Ik heb voor het oogpunt "mooi" voor de hopes gekozen ipv DT. Ik zou dan ook een van beide nemen, A2Z kan ook, die zijn wel iest minder afgedicht (A2Z Qr, zijn er goedkoop in tita)
En las je het een beetje handig aanpakt moet je tuusen de 550 en 700 toch wel een heeeeel mooi setje hebben
www.bikeboosting.nl
Voor € 800,-
Zeker: Notubes Olympic (kan je alle kanten mee op)
Zeker: sapin X-rays of DT aerolight
Afhankelijk van gewicht < 80kg Alu nuppels >80kg messing nippels
Naven.....????? Ik heb voor het oogpunt "mooi" voor de hopes gekozen ipv DT. Ik zou dan ook een van beide nemen, A2Z kan ook, die zijn wel iest minder afgedicht (A2Z Qr, zijn er goedkoop in tita)
En las je het een beetje handig aanpakt moet je tuusen de 550 en 700 toch wel een heeeeel mooi setje hebben