19/04/2009 Snellegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Graag een bismogelijkheid in dat bosje met die hoge bulten in't begin en op het einde.
- SafariChris
- Mountainbiker
- Moustache
- Kerstman
Wadde? Bissen hier, bissen daar en dan te laat thuis komen? En dan nog alles op mij steken zekerMotorbiker wrote:Graag een bismogelijkheid in dat bosje met die hoge bulten in't begin en op het einde.
@ Madame Motorbiker:
't Is allemaal geen waar wat hij zegt. Ik zou hem niet durven uit uw armen houden, ik moet hem elke week naar huis sturen, anders zou hij blijven biken.
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hey, de 17 is tussen Antwerpen en Kortrijk. Je zal waarschijnlijk de e403 bedoelen. Je kan ook zoals Vrij Actief zegt de afrit Jabbeke nemen op de e40.kilted biker wrote: E 17 afrit Ruddervoorde, richting Zedelgem. Normaal staan er aan de eerste rotonde reeds VTT pijlen (Geel met rode top)
Gisteren met de koersfiets gaan rijden en veel pijltjes zien hangen. Heb toch enkele leuke offroad stroken gezien. Zondag haal ik zeker m'n mountainbike boven om naar hier af te zakken.
Eens kijken wat ik waard ben na m'n 250 km rvv plezier.
Vele sportieve groetjes Yves
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Ikke zal wel bissen met mtbteam de grysperre dus graag die bordjes.kilted biker wrote:Nog iets vergeten te vragen. Zijn er mensen geïnteresseerd in bis-nummers?? 't is maar om te weten of er bis-borden moeten gemaakt en geplaatst worden.
Grtzz
We komen vanuit gits met de velo en we moeten niet vroeg thuis zijn.
Tot dan e
bakkerke
- Mudder Njord
- Mountainbiker
Post by Mudder Njord »
Hopelijk blijft het parcours de komende dagen droog. Denk ook eens tot in Snellegem af te zakken met enkele Dadizelenaars.
hey,
ik kom niet veel op het forum... maar ik ben één van de parcoursbouwers van deze fantastische bosrally
samen met kilted biker en opa hebben we geprobeerd om er weer iets nieuws van te maken al wordt het ons soms moeilijk gemaakt door "papa-koeien", weigerachtige privé-eigenaars, concurrerende "enkelingen",...
de toer is zogoed als af, en met de voorspelde regen voor vrijdag/zaterdag wordt het mss toch nog iets zwaarder
hopelijk worden we niet, zoals in januari, geconfronteerd met vandalisme (weggegooide pijlen, afgescheurde linten,...)
er zitten een paar heel verrassende wendingen in de toer (we moeten ook een paar keer kruisen) dus laat u niet verrassen, zoals een groep in januari (die dachten " och ja, t is zoals andere jaren rechtdoor :lol: )
leg u niet naast uw fiets in de bramen, zoals onze nieuwe "collega", in het bosje met de bulten, toen hij eruit kwam, geleek hij verdacht veel op een stekelvarken #-o
let op : een paar heel gevaarlijke oversteken !!!
we hopen jullie in grote aantallen te mogen ontvangen
veel plezier tijdens en na de toer
ik kom niet veel op het forum... maar ik ben één van de parcoursbouwers van deze fantastische bosrally
samen met kilted biker en opa hebben we geprobeerd om er weer iets nieuws van te maken al wordt het ons soms moeilijk gemaakt door "papa-koeien", weigerachtige privé-eigenaars, concurrerende "enkelingen",...
de toer is zogoed als af, en met de voorspelde regen voor vrijdag/zaterdag wordt het mss toch nog iets zwaarder
hopelijk worden we niet, zoals in januari, geconfronteerd met vandalisme (weggegooide pijlen, afgescheurde linten,...)
er zitten een paar heel verrassende wendingen in de toer (we moeten ook een paar keer kruisen) dus laat u niet verrassen, zoals een groep in januari (die dachten " och ja, t is zoals andere jaren rechtdoor :lol: )
leg u niet naast uw fiets in de bramen, zoals onze nieuwe "collega", in het bosje met de bulten, toen hij eruit kwam, geleek hij verdacht veel op een stekelvarken #-o
let op : een paar heel gevaarlijke oversteken !!!
we hopen jullie in grote aantallen te mogen ontvangen
veel plezier tijdens en na de toer
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Jammer genoeg zonder mij: de Zwarte van Brakel gaat nog in mijn benen zitten, vermoed ik... Desalwelteplus: have fun!Mudder Njord wrote:Hopelijk blijft het parcours de komende dagen droog. Denk ook eens tot in Snellegem af te zakken met enkele Dadizelenaars.
Aja, en nie zoekn achter terrils é