Idd, dan moet ik toegeven dat ze voor de verandering eens heel hard hebben gewerktGuy-ant wrote:Het zijn nog altijd de gemeentddiensten die de paaltjes moeten plaatsen hé....Method wrote:Niet lang? Nóg een maand ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bonheiden - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Re: Bonheiden - Bloso
frederikc,heb daarnet ne mail gestuurd naar Sportfunctionaris van bonheiden .
Al kijks de vraag gesteld,of deze routes ergens te vinden zijn voor de gps al.
Misschien komen we zo iets meer te weten????
Sportieve groeten uit Bonheiden,
- frederikc
- Mountainbiker
Bolleke wrote:frederikc,heb daarnet ne mail gestuurd naar Sportfunctionaris van bonheiden .
het is te hopen he
en in het slechtste geval weten we 3mei wel iets,
greetz
frederikc
De komende weken plaatsen we de bewegwijzering. De GPS-track zal zodra deze beschikbaar is, kunnen gedownload worden via www.bloso.be/mountainbikeroutes. Nog even geduld!
- DeGlenne
- Mountainbiker
Ahoi medebikers,
Heb gisteren al een deel van de tour gereden,tot ergens met de grens bonheiden/keerbergen ong. en daar ben ik de pijltjes kwijtgeraakt, dan maar even langs de sportdienst aan de sporthal geweest en daar wiste ze me te vertellen dat deze route nog deels in aanmaak is dus nog even geduld :),swel handig als er een route (net niet) voorbij je deur passeert :D
Grtz
Heb gisteren al een deel van de tour gereden,tot ergens met de grens bonheiden/keerbergen ong. en daar ben ik de pijltjes kwijtgeraakt, dan maar even langs de sportdienst aan de sporthal geweest en daar wiste ze me te vertellen dat deze route nog deels in aanmaak is dus nog even geduld :),swel handig als er een route (net niet) voorbij je deur passeert :D
Grtz
- frederikc
- Mountainbiker
DeGlenne wrote:Wie weet komk u dan wel is tegen ask ant oefene zenK10 wrote:in rijmenam hangen er inderdaad al pijltjes, vlak aan mijn deur zelfs![]()
Grtz
mij zulde er ook wel tegenkomen
en misschien ook wel op de tochten van de gezinsbond op donderdagavonden
info:
Mountainbike Fietsen
Plaats: Sint Maartensberg Rijmenam (achter de kerk)
Wanneer: vanaf 23 april 2009
elke donderdag om 19:30
Wat: Mountainbiken voor beginners en gevorderden.
We rijden een plaatselijke tour van ongeveer 25 kilometer. Nadien wordt er voor de liefhebbers tussen pot en pint nagepraat. Ook beginners zijn uiterst welkom. De eerste weken krijgen ze extra begeleiding.
Wil je op de hoogte gehouden worden van deze activiteit stuur dan je e-mailadres door naar:
Info: Guido Bral
guido.bral@telenet.be
of
Eric Fonteyn
eric.a.fonteyn@aexp.com
(bron: de website van de gezinsbond)