monte baldo gardameer

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

iemand die een mooie gps track heeft om de monte baldo af te dalen voor een gewone XC rijder?
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Heb je hoogtevrees?

Afdalen naar waar?? Je kan die berg namelijk langs twee kanten afrijden :wink:
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

totaal geen hoogtevrees, maar het mag ni te extreem zijn want de vriendin gaat mee.. we verblijven in malcesine..
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Ik heb een mooie afdaling vanop de top vd Altissimo, maar dan kom je wel uit in Mori, en je rijdt een gedeelte over een single track tegen een bergwand met rechts een ravijn van een paar honderd meter diep. Daar kan je natuurlijk wandelen, ik was vorig jaar de enige nozem die daar reed #-o.
als je interesse hebt in die track, stuur je uw mailadres maar door.
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Gilbert,

Die track lijkt me ook wel wat! Doen daar al lang ritten, maar die manier is nog onontgonnen!

mailadres stuur ik wel even via pm!

greetz
bettes
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Bozo wrote:iemand die een mooie gps track heeft om de monte baldo af te dalen voor een gewone XC rijder?
Dan denk ik dat de gewone manier de beste is... Bij Rif. Graziani niet klimmen naar altisimmo maar rechtdoor de wei in. Zo naar San Giacomo, Festa, Castione en dan naar Loppio.
Zo rijden we altijd als de dames meegaan, zitten ook wel een paar heftige stukken in, maar voor het grootste deel genieten!

Normaal heeft mijn schoonpa wel een gpx daarvan als je interesse hebt!

De klim naar Altisimmo vind ik te zwaar als je niet volledig voor rough and ready gaat, dan moet je daar evenveel omlaag lopen als omhoog en dat is niet leuk natuurlijk!

Greetz,
bettes
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Nog een paar weekjes :-) ....
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Eric B wrote:Nog een paar weekjes :-) ....
Image
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

bettes wrote:De klim naar Altisimmo vind ik te zwaar als je niet volledig voor rough and ready gaat, dan moet je daar evenveel omlaag lopen als omhoog en dat is niet leuk natuurlijk!

Greetz,
bettes
Klimmen naar de top van Monte Altissimo was voor mij niet echt een probleem (ongeveer alles kunnen rijden) maar downhill was niet te doen - daar heb ik een paar schoenen versleten.
Onvergetelijk is het zicht over het Gardameer.

Image
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

jerommeken wrote: Klimmen naar de top van Monte Altissimo was voor mij niet echt een probleem (ongeveer alles kunnen rijden) maar downhill was niet te doen - daar heb ik een paar schoenen versleten.
Onvergetelijk is het zicht over het Gardameer.

[img]http://users.skynet.be/jerommeken/image ... snoord.jpg[/img
Vandaar dat ik zeg dat de klim niet echt de moeite is als je niet hardcore naar beneden wil scheuren (en dan nog...)

Greetz
bettes
Post Reply