08/03/09 Lichtervelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekzebra
Mountainbiker

Post by sliekzebra »

Net zoals vorig jaar zullen een 5 a 6 safari riders deze tocht rijden.

Vorig jaar bar slecht weer maar super organisatie. =D>

De week erop rijden Gits :bounce:
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Ben zonet terug van de eerste 40 km uit te pijlen. De rest is voor morgenvoormiddag. Parcours ligt er momenteel schitterend bij. Gene bike wash nodig gehad en nauwelijks een spettertje op de kleren. Geen sprake van afstappen. Toch een akkefietje gehad : namelijk aan de Zeswege in Zwevezele een uitgebroken Duitse schaper achter mijn vodden [-X . Hij had me zowaar vast bij de hiel van mijn schoe, gelukkig zonder veel erg. `k Ben er met de schrik van afgekomen :evil: . Toch maar best voor zorgen dat die viervoeter zondag goed kort gehouden wordt.
In laatste instantie (tijdens het uitpijlen !) zijn we er nog in geslaagd een schitterende all weather private boswegel aan toe te voegen :bounce: :bounce: .
`k Hou jullie verder op de hoogte.
Weerbericht op zondag volgens de Duitse meteo : westen van Belgie 27% kans op regen, 0 tot 1 mm neerslag en 6 uur zon :-D :-D .
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Spijtig genoeg zal ik niet kunnen afkomen dit jaar vorig jaar een mooie en lastige rit met nieuwe prive stroken. Nu moeten we enkele prive stroken aanleggen voor eigen TT.

De mannen weten van aanpakken.
Dus doen den deze.

Greetz
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

'k Ben al voor 99,9% zeker dat ik hier start.
'k Heb nl twee goeie redenen :als ik mijn kleren vergeet zal de ma van Lichterveldenaere ze weer mooi wassen :wink: en....ik eet graag...en ook oliebollen. =P~
De 56km op 't gemakske.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

amateur biker , thanks voor de info
het ziet er dus allemaal goed uit voor morgen , blijkbaar hebben jullie alles onder controle , proficiat hiervoor =D> =D>
we komen zeker af , hopelijk houden ze dien hond binnen
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Voila, `t is afgepijld. Straks nog de tussenstops in orde zetten en de controleronde doen en we zijn er klaar voor :bounce: .
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Mij mag je ook verwachten , tot morgen
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

amateur-biker wrote:Voila, `t is afgepijld. Straks nog de tussenstops in orde zetten en en we zijn er klaar voor :bounce: .
En die staan ondertussen al klaar, heb er van hieruit prima zicht op, want 't is hier achter onze deur.

Ook al een plan gezien van het hele parcours. Omgedraaide parcours van vorig jaar met enkele nieuwe stukjes en kleine wijzigingen. De kleine afstand is een voor iedereen doenbare tocht in Lichtervelde en Torhout (Groenhove) met enkele stukjes die in geen andere tochten zitten en zelfs enkele nieuwe waar ik met grote verwachting naar uitkijk :bounce:

Ook de twee grote afstanden zien er goed uit. Hopelijk geen noorderwind want in het midden een lange passage rechtdoor van Lichtervelde over Zwevezele naar Ruddervoorde (met voldoende offroadonderbrekingen).
Kijk ook uit naar de passage door de Lakenbossen!
veldegemnaere
Mountainbiker

Post by veldegemnaere »

mogen we inpikken op het parcour in groenhove of niet
ik woon er 100m vanaf
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veldegemnaere wrote:mogen we inpikken op het parcour in groenhove of niet
ik woon er 100m vanaf
Los van wat de organisatie hierover vindt (zolang je je inschrijft zal dat wel geen probleem zijn denk ik) kan ik wel al meegeven dat je in Groenhove op het laatste luik van de tocht zit (afstanden 27 en 57). Via Groenhove gaat het via enkele weinig of nooit aangedane stukken min of meer richting start.
Post Reply