25/01/2009 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
kannielangzamer
- Mountainbiker
Post by kannielangzamer »
Vandaag afgepijld, parcours ligt er uitstekend bij, uiteraard niet droog maar heel goed berijdbaar. De echt vettige stukken zijn zo goed als onbestaand!spooky wrote:Zo erg ja?
Wij komen normaal ook af naar ginder,
hopelijk droogt het vandaag goed op.
want zo'n bergjes doen als je er toch niet op geraakt van de modder... da's ook geen pretje.
Hoe is't trouwens in Tessenderlo gesteld met de bomenkap? Nog geen scenes zoals in Herselt, Averbode, Olen...
-
kannielangzamer
- Mountainbiker
Post by kannielangzamer »
Wanneer ben jij daar geweest?????CyclingDream wrote:de Rodenberg is omgedoopt tot de Slijk en Schuifberg
Gisteren tijdens een wolkbreuk of zo?
Vandaag afgepijld en het parcours lag er heel goed bij! Tenzij je schrik hebt om je fietske vui te maken natuurlijk.
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
De Bierbikers overwegen om langs te komen .
Lang leve de zandgrond van Limburg Tijdens de regendagen in de winter.
- weinig vettige ondergrond
- Geen diepe blubber waar je met je ros in stilstaat.
- Geen kosten aan versnellingen wegens rappe sleet
Heuveltjes op en heuveltjes af , een weerstandstraining is niet veraf.
Lang leve de zandgrond van Limburg Tijdens de regendagen in de winter.
- weinig vettige ondergrond
- Geen diepe blubber waar je met je ros in stilstaat.
- Geen kosten aan versnellingen wegens rappe sleet
Heuveltjes op en heuveltjes af , een weerstandstraining is niet veraf.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
de slijkfretters zijn klaar om te vertrekken richting 'loo Hopenlijk blijven we gespaard van regen. Tot sebiet
tessenderlo
Vandaag de tt gereden en moet zeggen dat hij er vrij goed bij lag op sommige stukken na dan, maar vond sommige stukken dan weer opvallend droog ook al bij al een schitterende tocht met redelijk wat klimmetjes en zeer technische afdalingen. keep up the good work.
- phille
- Mountainbiker
Re: tessenderlo
met 230hms verschoot ik wel, was een goei ritteke dat zich contreerde naar de bergjes, en ertussen wat afgewisseld met asfalt. De stukken off-road lagen er m.i. zwaar bijkenny504 wrote:zeer technische afdalingen.
ik ben gene hele technische maar ik heb nergens een technische afdaling gedaan, toch niet waar je moet bijsturen met je poep.
Mooi toerke, zondermeer.
Qua modder viel het heel goed mee. 2 paskes te voet op die eerste klim van de Rode berg, net niet tot boven geraakt.
Technische afdalingen heb ik ook nergens gezien, maar die quotering is voor iedereen verschillend he, no problem.
Had wel uiteindelijk 45 kms ; ben een gans stuk op de Kids-toer gesukkeld, daar stond in geen geval een splitsingsbordje toen ik daar passeerde. Dat omwegske vond ik nie erg, de terugweg naar huis met de wind op kop wel
Qua modder viel het heel goed mee. 2 paskes te voet op die eerste klim van de Rode berg, net niet tot boven geraakt.
Technische afdalingen heb ik ook nergens gezien, maar die quotering is voor iedereen verschillend he, no problem.
Had wel uiteindelijk 45 kms ; ben een gans stuk op de Kids-toer gesukkeld, daar stond in geen geval een splitsingsbordje toen ik daar passeerde. Dat omwegske vond ik nie erg, de terugweg naar huis met de wind op kop wel
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Phille, die poep van je, die mag er zijn, heb ik kunnen constateren. Gebruik je die enkel om wat bij te sturen op de technische stukken? Ik heb genoten in Tessenderloo. Goed, wat chauvanistisch, mijn roots liggen daar, maar de Rodenberg is voor mij één van de mooiste mtb-plekjes. Tof van die mannen die aan de voet tot voorzichtigheid maanden. Het lag er inderdaad glad bij. Was dat een initiatief van de organisatie? In dat geval, een heel grote pluim.