le chemin du soleil

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
viktor 22
Mountainbiker

Post by viktor 22 »

als je mee doet als randonneur moet je dan ook
ehbo kit, kaarthouder, overlevingsdeken en andere atributen meenemen
of is dat alleen voor de wedstrijdrijders?
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

Net gelezen op de site van de organisatie dat etr wegens de nog altijd maar binnenkomende inschrijvingen een alternatief in het leven is geroepen.Men kan de 3-daagse tocht meedoen als je zelf instaat voor maaltijden logement vervoer bagage e.d. De tochten zijn dezelfde als bij de andere 500 ingeschrevenen (ook bevoorrading) De prijs was geloof ik 53 euro. =D> Alleen nu maar hopen dat dat niet te veel file zal geven...
Last edited by pat2 on Sat 24 Jan 2009 08:32, edited 1 time in total.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik ben al ingeschreven en sta bij op de lijst (o)
de joerie
Mountainbiker

Eten

Post by de joerie »

Het eten na de tocht is dat direct na te tocht of is het wachten tot iedereen binnen is?? Heb altijd grote honger daarna en heb geen goesting om 2u te wachten.
de joerie
Mountainbiker

Afpijling

Post by de joerie »

Is er afpijling voorzien daar of moet ge met kaarhouder of gps rijden??
Is er extra bevoorading onderweg want ik kan geen rugzak of camelbag verdragen?? [-o<
LuckyIron
Mountainbiker

Re: Afpijling

Post by LuckyIron »

de joerie wrote:Is er afpijling voorzien daar of moet ge met kaarhouder of gps rijden??
Is er extra bevoorading onderweg want ik kan geen rugzak of camelbag verdragen?? [-o<
ge hebt alles toch al gelezen op de site?

http://www.raid-vtt.fr/docs/fr/inscript ... 0rando.pdf

je bent verplicht om wat zaken mee te nemen (fluitje, kaart, gsm, noodkitje,...)

er zijn wel extra bevoorradingen, maar je neemt toch best genoeg drank en eten zelf mee (het kan daar zeer warm zijn)

afpijling is er ook, maar je krijgt ook een kaartje mee van de organisatie.

voor de elite versie (wedstijd): ook een fluovestje verplicht! (is nu verplicht in frankrijk bij nacht)

:bounce:
bbert
Mountainbiker

Re: Eten

Post by bbert »

de joerie wrote:Het eten na de tocht is dat direct na te tocht of is het wachten tot iedereen binnen is?? Heb altijd grote honger daarna en heb geen goesting om 2u te wachten.
pak best iets mee voor in t geval ge vroeg binnen zijt. wij hadden vorig jaar eten bij en hebben dat uiteindelijk 1x (van de 3) toch klaargemaakt om niet te moeten wachten.
de joerie
Mountainbiker

Post by de joerie »

Mercie alvast voor het beantwoorden van mijn vragen.
Mijn frans lezen is niet zo goed, maar mijn 2 budy's die mee rijden zullen er wel voor zorgen dat ik niets vergeet. Maar elke biker moet toch geen verband kistje meenemen als je met drie samen blijf zou dat toch wel een beetje belachelijk zijn. Word dat ook daadwerkelijk gecheckt? We gaan er zeker één meepakken natuurlijk maar drie stuks??
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Werd nog nooit gecontroleerd (toh bij ons niet), maar wij hadden altijd alles bij.
Het is geen koers he, dus het maakt toch nie uit dat ge met wat extra gewicht in je rugzak zit.
In team hebben wij steeds bij :
Elk apart : regenjas, windstopper, armstukken, buffke, GSM, centen, 2 reservebandjes, achterpad, paar koekskes en 2 liter drank.
1 voor het team : EHBO-kit, alu-deken, fluitje, pomp, materiaal en een beke wc-papier.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ter aanvulling aan Biestie1: ik had oordoppekes vergeten, ne must (in mijn geval dan toch :P )

dat werd niet gecontroleerd, ook wij hadden vorig alles mee... 1 derailleurkabel voor beiden, extra remblokskes, zonnecrémé

eten: als ik me niet vergis stonden er vorig jaar aan de aankomst ook bevoorradingen (toch dag 1 en dag 2).
Post Reply