27/12/08 Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

jodelaietie wrote:Bij strenge vorst zeker aanwezig bij de buren. Hoe meer vet ik nog kwijt geraak voor het einde van het jaar na zo'n 3 weken inaktiviteit , hoe meer we kunnen feesten. :-D
idem =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Bedankt voor de antwoorden, nog een vraagske?Zijn de douchkes beetje verbeterd want was vorig een van de slechtste van gans jaar zenne.
Zéér koud,goede straal of snikheet met een druppeltje
#-o
DEnk deze te komen rijden alleen al voor de Hm =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Deinze goed overleeft dus kom ik eens van de platte in de hoogte rijden 8)
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

s-biker gert wrote:Normaal gezien zal ik ook van de partij zijn, hopelijk krijg ik wat MC's of/en s-bikers mee, deze nog nooit gereden maar de streek een beetje kennende zal het zeker de moeite zijn. Zo te zien zal er door de vriespartijen niet veel moddervreten bij zijn, we zullen de vaste vork maar thuislaten zeker :roll:
Ik ga deze morgen rijden (gelukkig keek ik nog eens, dacht dat het zondag was...).
Hoe laat vertrek je?
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Normaal gezien ben ik tegen 8u45 daar.
KDN
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR Expert Carbon + Specialized Tarmac PRO koersfiets

Post by KDN »

Ik zal morgen ook nog eens van de partij zijn.
Misschien krijg ik ook Annabelle mee. Zij ziet het niet goed zitten in de kou.

Morgenvroeg eerst wel nog fietske wa kuisen :oops:

@ Gert, Wouter en Jo: Ik zal er Rond 8u30 zijn.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ziezo al terug wel wegens pech body naar de knoppen #-o #-o , alles aan gedaan maar aan de afdaling ladeuze weer van da :cry: #-o #-o :evil: .Tevoet weergekeerd een enameke gedronken en naar huis , vrouwke kon het nie geloven da zo rap thuis was [-X [-X .
Tot de volgende he groetjes kadeetje =D> =D> =D>
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Aangezet rond 7u50 thuis en via de geasfalteerde oude spoorweg tot in Oudenaarde gereden. Opkomende zon boven de Koppenberg deed de koude vergeten. Aan de start blinkende prachtige Spinergy wielen, doorlopende zadelbuis, ne mudbike uit Gullegem en nog ne vuile Specialized uit Ingemunster. De benen waren veel beter dan gisteren en zo ook het gemiddelde dat een stuk hoger lag dan in Deinze. Tot aan de eerste bevoorrading Nonkel (proberen) gevolgd en daarna samen met de bende naar de meet gebold onder een strak tempo. Veel baan in het parcours maar dat heeft mij helemaal niet gestoord. Parcoursbouwer moet er ook rekening mee houden dat indien regen dit volledig iets anders is en de kalkoenen en bijhorend vocht nog in de maag zitten. Dus zeker dik in orde. Misschien nog warme soep in de aankomsthal serveren. Indien volgend jaar vrij ben ik er zeker terug.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Deze morgen rond 9u aangezet in Oudenaarde.
Door de bevroren ondergrond een snel parcours, was ik even blij want sommige stroken had ik denk ik veel minder leuk gevonden als het nat lag.
Vooral in het eerste deel vrij veel asfalt, maar ook enkele zeer leuke stukken (die eerste afdaling met al die boomwortels... =P~ )
Als het modderig was geweest zou ik het vele asfalt niet erg hebben gevonden, nu begon ik er mij soms toch wat aan te storen.
Maar zoals gezegd, de parcoursbouwer kon ook niet voorspellen dat het er zo hard zou bij liggen.
In het tweede stuk was het off-road gehalte wat hoger en ook hier enkele fantastische singletracks.

Terug aangekomen bij de sporthal met 53,2 km en 693 hm's op de teller.

Hier zijn ze mij zeker volgend jaar terug...
FastFreddy272
Mountainbiker
Location: Commencal VIP, RaceFace, Sram X.0, Fox 100FX, ... Scott Scale RC 2010

Post by FastFreddy272 »

Na een goede anderhalve maand enkel op den tacx wat gereden te hebben vandaag ook nog eens gestart.
Kort na de start het gezelschap gekregen van een lieftallige dame :wink: en de ganse rit - aan een hoog tempo - samen gereden. =D>
Inderdaad wel wat "baan" in het parcours maar bij modderig weer zouden er veel gesmeekt hebben om wat stukken verhard denk ik.
Aan mijn gemiddelde te zien en aan de benen te voelen is de conditie nog zo slecht niet 8)
Leupegem, tot volgend jaar :-D
Post Reply