Ik zit in dat geval, woon op een app. en heb helaas geen garage. Fiets moet dus mee de lift in naar boven.stijn13 wrote:....
Feit is wel dat niet iedereen de kans heeft om thuis zijn fiets verder te kuisen (zie appartementbewoners ed)
Het is niet altijd even gemakkelijk en ik probeer de tijd van het afspuiten zo kort mogelijk te houden en er toch te voor zorgen dat mijn krel proper geraakt.
Anders moet ie thuis nog het bad is en geloof me, da´s geen zicht (ik heb het al gedaan)
Ik heb ook een hekel aan die kuisjanetten die er tergend lang over doen om hun krel af te spuiten en heb dat trouwens al enkele keren tegen zo´n gasten mondeling te kennen gegeven. Tot heden heb ik daar nog geen problemen mee gehad, meestal haasten ze hun maar er zijn uiteraard altijd van die aso´s die hun van niks en niemand iets aantrekken. Spijtig, da´s de keerzijde van deze populaire volkssport!
Ben nu in de streek van Leuven op zoek naar een carwash met zo´n afspuitlansen waar ge voor een paar euro´s uw kar kunt afspuiten.
Als iemand ne goede self-carwash weet ergens (Rotselaar en omgeving), PM me