Ik heb veel zin om ook af te komen maar maak me wat zorgen over mijn verlichting.
Wat is zoal het minimum dat je nodig hebt?
Ik heb een Ixon lamp en een high power led van Cateye voor op het stuur maar niks voor aan mijn helm.
26/12/08 Stabroek (Nightride)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Moeilijk te zeggen. Mss best voor jezelf is testen in de avond of je daar genoeg mee ziet op een donker weggetje zonder verlichting. Want ieder zijn gevoel voor weg / Licht is anders.
En gewoon komen dan he
. Voor de gezelligheid!
Maar ik heb ook niet het beste licht en als je wat rustiger rijdt zie je alles wel goed genoeg
. Geen schrik voor obstakels. Die gaan we zo goe mogelijk uit de weg ruimen :D. Dat je vlot weggetje hebt.
Mvg,
Les
En gewoon komen dan he
Maar ik heb ook niet het beste licht en als je wat rustiger rijdt zie je alles wel goed genoeg
Mvg,
Les
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Ik heb er al meerdere op een nachtrit zelfs zonder enige verlichting zien rijdenrubber-12 wrote:Ik heb veel zin om ook af te komen maar maak me wat zorgen over mijn verlichting.
Wat is zoal het minimum dat je nodig hebt?
Ik heb een Ixon lamp en een high power led van Cateye voor op het stuur maar niks voor aan mijn helm.
Absoluut, gaan wij ook doentrotsebelg wrote: En gewoon komen dan he . Voor de gezelligheid!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Bulls69, mijn fietslichten zijn vandaag al toegekomen! Straks alles eens rustig bekijken en de gebruiksaanwijzing lezen. Bedankt voor de tips. Ik ben gisteren voor het eerst een toertocht gaan maken met een andere biker van het forum. Hij komt mee naar Stabroek. Zo hoef ik niet alleen te rijden en is er iemand bij me voor 't geval er toch iets verkeerd zou gaan! Aangezien jij vanuit Rillaar naar Stabroek moet komen hebt gij toch iets of wat verplaatsing voor de boeg. Ik hoop dus voor u dat ge hier een amusante nachttoer gaat kunnen rijden en tevreden zult zijn na afloop. Laat zeker in dit topic eens weten wat je ervan vond! Groeten.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Service eersteklas bij die Duitsers hé, ik had niet anders verwacht.StrammerMax wrote:Bulls69, mijn fietslichten zijn vandaag al toegekomen!
Tracht zelf ook altijd met minimum 1 bikepartner te rijden tijdens nachttochten voor het geval . . .StrammerMax wrote: Zo hoef ik niet alleen te rijden en is er iemand bij me voor 't geval er toch iets verkeerd zou gaan!
Voor een dagtocht gaan we meestal niet ver van onze kerktoren vandaan voor de simpele reden dat we (in Rillaar) in een mountainbike-paradijs wonen (Wolfsdonk-Gelrode-Nieuwrode-Rillaar-Tielt-Langdorp) en hier meestal wekelijks wel eentje te rijden is, nachtritten zijn al iets moeilijker te vinden vandaar dat we de verplaatsing er graag(moeten) bijnemen, laat nog wel weten wat we ervan vondenStrammerMax wrote: Aangezien jij vanuit Rillaar naar Stabroek moet komen hebt gij toch iets of wat verplaatsing voor de boeg. Ik hoop dus voor u dat ge hier een amusante nachttoer gaat kunnen rijden en tevreden zult zijn na afloop. Laat zeker in dit topic eens weten wat je ervan vond! Groeten.
Het kriebelt al serieus, dus laat maar komencracra wrote:We gaan voor die enkele technische stukken telkens een alternatief aanbieden!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Kriebelt het al manne? :p. Bij mij ook... mar da zal wel van de spanning zijn :D.
Zien jullie daar wel. En strammer (Wss zit ik aan inschrijvingen met 2 mede-bikers). Dus gok mar wie den trotsebelg is. (den tofste natuurlijk)
Zien jullie daar wel. En strammer (Wss zit ik aan inschrijvingen met 2 mede-bikers). Dus gok mar wie den trotsebelg is. (den tofste natuurlijk)
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ja, ik ben eens benieuwd! De batterijen van m'n lampen zijn aan het opladen. Ik zal nog eens goed moeten uitpluizen hoe ik alles op m'n fiets moet monteren, want dat koffertje zit vol met onderdeeltjes, elastiekjes en opzetstukjes. Het helmlichtje staat al op m'n helm. Met de rest zal ik op kerstdag wel oefenen. Ik hoef toch nergens naartoe.
Ik zou in de voormiddag nog willen gaan biken in Poppel. Dat zal wel gaan hé. Dan krijg ik tegen 's avonds alles wel gemonteerd en zal ik wel gerecupereerd zijn zeker? Ik zal wel zien.
Laten jullie in de loop van vrijdag nog iets weten over hoe 't parkoers erbij ligt en zo? In De Papegaai zal wel een computer staan zeker?
Ik zou in de voormiddag nog willen gaan biken in Poppel. Dat zal wel gaan hé. Dan krijg ik tegen 's avonds alles wel gemonteerd en zal ik wel gerecupereerd zijn zeker? Ik zal wel zien.
Laten jullie in de loop van vrijdag nog iets weten over hoe 't parkoers erbij ligt en zo? In De Papegaai zal wel een computer staan zeker?
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Heb net in Wuustwezel men licht gaan halen;-). Niet besteld of iet... Was nog in stock. Na 20 winkels afgebeld te hebben kreeg k deze winkel van collega doorgespeeld.
Sigma Mirage Evo+Evo X Koplamp
Halogen Power beam
Extra bright : 20 lux + 60 luxBurn time : 3.5H (evo) + 1.75H (evo x)
5 watt + 10 watt power lights.
Wa het allemaal mag betekenen :p
Heb wel geen lithuim batterij dus pak goedkoper. Mss slechter? Kweet niet. We zien wel. heb toch genoeg plaats voor drank te steke :p.
Groetjes,
Tot vrijdag!
Ps. : IK zen dieje me zen papegaai outfitje aan :p hihi.
Sigma Mirage Evo+Evo X Koplamp
Halogen Power beam
Extra bright : 20 lux + 60 luxBurn time : 3.5H (evo) + 1.75H (evo x)
5 watt + 10 watt power lights.
Wa het allemaal mag betekenen :p
Heb wel geen lithuim batterij dus pak goedkoper. Mss slechter? Kweet niet. We zien wel. heb toch genoeg plaats voor drank te steke :p.
Groetjes,
Tot vrijdag!
Ps. : IK zen dieje me zen papegaai outfitje aan :p hihi.
Stabroek Nightride
Is idd een goei setje! Meer heb je echt ni nodig. Heb er laatste keer mee gereden en je ziet echt alles! En voor die prijs...
We hebben chance met het weer
Het zal er niet te vettig bij liggen, vooral int bos. Buiten dan de nodige pap stukjes die er toch wel moeten inzitten
Alles is in orde! Dus morgenvroeg vliegen we er in om er een bommeke van te maken.
Tot in de vroege uurtjes
Wie weet?
Allé tot morgen. En...
See you in the DARK
We hebben chance met het weer
Alles is in orde! Dus morgenvroeg vliegen we er in om er een bommeke van te maken.
Tot in de vroege uurtjes
Allé tot morgen. En...
See you in the DARK
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
De grote dag morgen. Dus laatste keer omhoog halen!!!
Tot morgen wie er komt. (herkenbaar aan de charmes!... en kzit aan inschrijvingen / erna aan jeneverkraam normaal).
Groetjes!!
En lichtje/helm niet vergeten
Tot morgen wie er komt. (herkenbaar aan de charmes!... en kzit aan inschrijvingen / erna aan jeneverkraam normaal).
Groetjes!!
En lichtje/helm niet vergeten