kben morgen ook van de partij !!!
gaan er een lap op geven !!
nieuw 'far' gekocht !!!
12/12/08 Diksmuide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- RACEKONIJN
- Mountainbiker
-
De schicht
- Mountainbiker
Post by De schicht »
Is dat dezelfde doortocht in het Praatbos als onlangs met de tocht van Beerst ?
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zelf niet gereden (ben geen nachtrijder en zat in Moen), maar mijn vader, schoonbroer en nog een mede-TOF'er waren present (voor mijn vader al de 3e keer). Door het droge weer deze keer heel vlot gegaan. Goede organisatie en ruim voorziene bevoorrading. Alleszins goed donker langs het parcours. De dames hebben ondertussen de kerstmarkt onveilig gemaakt.
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Net terug uit het stemmige Diksmuide.Organisatoren veel werk in parcourbouw,verlichting,bepijling enz. gestoken.Vettig en toch berijdbaar maar wel op goed geluk om niet te vallen.Bitterkoud,heb dan wat rapper gereden wat het gevolg kreeg dat ik keihard met de Diksmuidse grond kennis maakte.Half groggy de rit bibberend van de kou en schrik af gemaakt.Ben blij dat ik dat ook eens meegemaakt heb.Denk nog om terug te keren,alleen al voor de lekkere soep.
Samen met onze snelle fast 2 en twee jeugdige 'Erika's zonen' de Stille Nacht toer gereden. En stil was het, alleszins op de grote omloop, waar we na de splitsing, kort na de bevoorrading, geen 'liefhebbers' meer zijn tegengekomen onderweg.
De rit op zich was in orde, in 't eerste deel wat minder off-road, in 't tweede deel wat meer off-road, maar voor een nachtrit, en alleszins bij dergelijk koud weer, hoeft qua off-road werk zeker niet alles uit de kast te worden gehaald.
't Heeft bij klaarlichte dag al niet veel over om rechtop te blijven op ijsplekken en bevroren karresporen, je kunt dus wel denken wat dit in het donker geeft.
Enfin, we hebben ons alleszins goed geamuseerd, ondanks de ijzige wind op kop in het tweede deel (dank aan fast 2 om me te mogen wegsteken achter zijn imposante lichaam).
En de startlocatie (met de kerstmarkt vlakbij de deur)is natuurlijk ideaal. Achteraf nog onze meneer pastoor gesproken, die eveneens had mee gereden en zich blijkbaar weer aan 't scherp zetten is voor Erika's Heuveltjes, in januari. Of zou 't zijn om eind januari naar Hoogerheide te gaan, om de Hollanders te zegenen en uit te lachen ?
De rit op zich was in orde, in 't eerste deel wat minder off-road, in 't tweede deel wat meer off-road, maar voor een nachtrit, en alleszins bij dergelijk koud weer, hoeft qua off-road werk zeker niet alles uit de kast te worden gehaald.
't Heeft bij klaarlichte dag al niet veel over om rechtop te blijven op ijsplekken en bevroren karresporen, je kunt dus wel denken wat dit in het donker geeft.
Enfin, we hebben ons alleszins goed geamuseerd, ondanks de ijzige wind op kop in het tweede deel (dank aan fast 2 om me te mogen wegsteken achter zijn imposante lichaam).
En de startlocatie (met de kerstmarkt vlakbij de deur)is natuurlijk ideaal. Achteraf nog onze meneer pastoor gesproken, die eveneens had mee gereden en zich blijkbaar weer aan 't scherp zetten is voor Erika's Heuveltjes, in januari. Of zou 't zijn om eind januari naar Hoogerheide te gaan, om de Hollanders te zegenen en uit te lachen ?