29/11/2008 Eisden Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mss niet blond ma dan toch gene slimmerikmtbmuis wrote:hoi,
ben vorig jaar ook geweest - toffe rit - goeie organisatie
ken je de buurt niet en zin in nieuwe horizonten - wel zeker een aanrader !!
ps maken jullie de bepijling aan de terrils wel goed duidelijk -
vorig jaar den 2e 2x gedaan (en neen ben niet blond)
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ja , als je het zo bekijkt zou je het wel denken !!!Remmenlos wrote:Mss niet blond ma dan toch gene slimmerikmtbmuis wrote:hoi,
ben vorig jaar ook geweest - toffe rit - goeie organisatie
ken je de buurt niet en zin in nieuwe horizonten - wel zeker een aanrader !!
ps maken jullie de bepijling aan de terrils wel goed duidelijk -
vorig jaar den 2e 2x gedaan (en neen ben niet blond)
2 e terril 2 x gedaan en reactie 2 x geplaatst
Zit wel wat in he hahaha
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ik heb het geweten , heb ze geizen de foto s , maar dat is een jaartje geleden , ik dacht dat het een duitse site was maar ben niet zeker.Warpy wrote:Ik heb vorig jaar de grote toer ook gereden (met mijn crossfietske), en ik meen mij te herinneren dat er toen ergens foto's werden genomen. Kunnen die ergens bekeken worden? Tot zaterdag!
Maar k weet het niet meer. Moest het me binnen vallen , was een verkoopsite , dat weet ik nog wel.
ik denk dat als je afkomt om een terril te doenwoozzy55 wrote:Wij zouden zaterdag ook willen afkomen en graag eens een terril doen.
Heb nog nooit een terril gedaan, dus zou er wel graag eentje doen maar geen drie om te beginnen.
Weet iemand welke van de drie de makkelijkste is , zodat we hier mee kunnen beginnen en rond de andere de lus kunnen maken.
en je doet enkel de gemakkelijkste
je teleur gaat gesteld worden