niet slecht voor een beginner (2maanden mtb) denk ik
dat stuk van "ervaring vereist" zat trouwens ook gewoon in die TT van dorne een maand geleden, plezant stukje wel
heb ik ook daar gezien jaPoint7 wrote:Voor mij was dit de eerste keer in die streek. Het was goede afwisselende tocht (46km) met enkele klimmetjes. Alleen op die extra lus voor ervaren bikers moest ik afstappen door het slijk en natte wortels.
De afpijling was zeer goed. Mede door gebruik van witte kalk.![]()
De 2 bevooradingen waren ook extra ruim. Keuze in overvloed.
Bij de 2de bevoorrading nog Gert Steegmans tegengekomen.
Post by onlijnmagazijn.net »
Nadat hij een foto genomen had heb ik van hem een kaartje gekregen met een code van de foto.saiko wrote:ahja de fotograaf heeft die een site ?

da waren toch de gewoon pijlen die op elke fietspromo tt gebruikt worden.chuck wrote:Ik vond de afpijling heel geslaagd. Er is hier al gesproken over de kalklijnen. Maar ook de tip van de pijltjes was bewerkt met rode verf wat de zichtbaarheid verbeterde. Is dit een eenmalig initiatief van de organisatie of zien we diezelfde pijltjes nog terug?
CU
Ik heb nog nooit gezien dat de punt van de pijltjes geschilderd/gespoten was bij fietspromo.J!nX wrote:da waren toch de gewoon pijlen die op elke fietspromo tt gebruikt worden.chuck wrote:Ik vond de afpijling heel geslaagd. Er is hier al gesproken over de kalklijnen. Maar ook de tip van de pijltjes was bewerkt met rode verf wat de zichtbaarheid verbeterde. Is dit een eenmalig initiatief van de organisatie of zien we diezelfde pijltjes nog terug?
CU