25/10/08 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

lastigen wrote:hoi ik kom ook af tesamen met de bende van moerkerke, aragorn geertje enz
zal wel zien hoe de benen zijn want die mannen zijn in vorm
en we hebben geluk het zal droog zijn op zaterdag allé dat zeggen ze toch op radio

doei
geertje kan er jammer genoeg niet bij zijn dit jaar door omstandigheden. Zeker een TT die aan te bevelen is. Lastigen, 't is het moment om wat bij te trainen. Volgende week in Ruiselede ben ik terug present. Amuseer jullie lastigen, Aragorn, Kris, Bartje en de rest van de bende
VTI tot volgend jaar =P~ =P~
Aragorn wrote:Gezien we in de namiddag komen : tot hoe laat kan men inschrijven?

Grtz Aragorn
Tot 14h kan er ingeschreven worden. Er is een ruime parking op de speelplaats

groeten
geertje :wink:
lucvdb
Mountainbiker

Post by lucvdb »

brecht wrote:Normaal gezien als er niet veel regen meer valt zal het zeer goed bereidbaar liggen. Natuurlijk zullen de stroken in het bos wat natter liggen of deze in de velden maar zeker goed te doen.
Weet er iemand of de regen van vandaag veel veranderd heeft aan de toestand van het parcours ?
Hernst
Mountainbiker

2000

Post by Hernst »

Hernst zal ook aanwezig zijn.
Maar 2000? :roll:
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

kom ook af naar torhout had eerst getwijfeld tussen drongen en torhout, en na lang beraad is het Torhout geworden;
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik start morgen rond 8u30.
Hopelijk blijft het iets drager dan vandaag.
Mumpo
Mountainbiker

Post by Mumpo »

Hopen op droog weer morgenochtend, lang geleden dat ik in Torhout nog eens gereden heb, en kben dan nog van Torhout :oops:
Last edited by Mumpo on Sat 25 Oct 2008 00:43, edited 2 times in total.
kwber
Mountainbiker

Post by kwber »

zal zeker afkomen naar Torhout

---------------------------------
Niet vergeten op de agenda te plaatsen 11/11/2008 ist weer in varsenare
de kwb St-Maartentocht zie forum voor meer inlichtingen
Rutten
Mountainbiker

Post by Rutten »

Misschien allen deze eens lezen, gepost door de moderator
Daar het toertochtenforum vooral als functie heeft om informatie te verschaffen over de tocht in kwestie (voor de tocht gereden is en nadien aan de hand van commentaren van de deelnemers) vragen we jullie posts in de trend van 'ik kom ook af, club Y zal ook aanwezig zijn' tot een minimum te beperken. Wie wenst af te spreken met andere bikers kan hiervoor terecht in het forumonderdeel 'Op zoek naar een bikepartner'.

Als iedere forumgebruiker hiertoe zijn steentje bijdraagt kunnen we zo een waardevol TT archief uitbouwen.
Sorry maar steeds meer ergert het me als ik wat info wil opzoeken over een tocht ik steeds meer en meer pagina's moet doorlopen met dergelijke posts. Tel ze maar eens na voor deze Tocht, mss zoals hierboven vermeld de rubriek 'Op zoek naar Bikepartner' gebruiken.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Rutten wrote:Misschien allen deze eens lezen, gepost door de moderator
Daar het toertochtenforum vooral als functie heeft om informatie te verschaffen over de tocht in kwestie (voor de tocht gereden is en nadien aan de hand van commentaren van de deelnemers) vragen we jullie posts in de trend van 'ik kom ook af, club Y zal ook aanwezig zijn' tot een minimum te beperken. Wie wenst af te spreken met andere bikers kan hiervoor terecht in het forumonderdeel 'Op zoek naar een bikepartner'.

Als iedere forumgebruiker hiertoe zijn steentje bijdraagt kunnen we zo een waardevol TT archief uitbouwen.
Sorry maar steeds meer ergert het me als ik wat info wil opzoeken over een tocht ik steeds meer en meer pagina's moet doorlopen met dergelijke posts. Tel ze maar eens na voor deze Tocht, mss zoals hierboven vermeld de rubriek 'Op zoek naar Bikepartner' gebruiken.
Inderdaad, regelmatig spreken bikers mij aan inzake deze opmerking. [-o<
Ik stel voor, dat de moderator of webmaster als "herinneringsactie", eens voor 1 maand ditzelfde bericht herplaatsen VOOR alle andere berichten en dat op ieder item van een toekomstige toertocht. =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

long fellow wrote:
Rutten wrote:Misschien allen deze eens lezen, gepost door de moderator

Inderdaad, regelmatig spreken bikers mij aan inzake deze opmerking. [-o<
Ik stel voor, dat de moderator of webmaster als "herinneringsactie", eens voor 1 maand ditzelfde bericht herplaatsen VOOR alle andere berichten en dat op ieder item van een toekomstige toertocht. =D>
ik denk dat er niet veel posts meer zullen zijn, als je al deze posts weert.
Er wordt idd weinig gesproken over de parcours zelf, maar de meeste organisatoren zijn meestal ook zeer karig met informatie .
De beste informatie haal je meestal uit de eerste blz van de post + de laatste van het afgelopen jaar
Post Reply