02/11/2008 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

#-o #-o #-o #-o Ik had deze zo graag gereden. Maar voor ene keer heeft het vrouwke gewonnen.

Aan iedereen die hier start, go for it. En drinkt, als het kan, voor mij nen donkere aan de aankomst.

thx

[-o< [-o< [-o< [-o<
walter 123
Mountainbiker

Post by walter 123 »

cureghempiet wrote:ik rijd meestal met men rr op 2.0 achter en 1.8 vooraan...tubeles he
die banden zijn wat stijver denk ik en dan is dat ne ideale druk...als ik 2.5 pomp dan is ie echt moeilijkerte sturen...

dit is puur mijn bevinding he...iemand anders rijd mss liever met meer druk...
Of er verschil is tussen tubeles en een gewone band kwa bandendruk dat weet ik niet, maar mijn ervaring is onder de 2 kg met binnenbanden oppassen voor snakebite' s een keertje niet opletten op een boomstronkje of een dikke kei en prijs ! Die rit heb ik al verschilende maal gereden de laaste voor mij was op 24/08/2008 dat was de 85 km ik had wel de indruk dat de tocht in de tegengestelde richting was , andere organisatie meschien ? maar het was zeker de zelfde streek ik wil maar zeggen met rr zit je altijd goed veelzijdige band .en trouwens prachtige streek daar ! daar laat ik zelfs de tt voor vallen in mijn dorp de dag ervoor en dan moet ik nog 80km (enkel)verplaating doen dat wilt al iets zeggen he '.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Wij komen ook af. (mtb westel)
Ik wijzig in de winter mijn NN niet meer.
Tot voor kort de RR nog achteraan laten liggen, maar toch wat veel doorspin op stijle klimmen hoor, en in Langdorp liggen die er toch wel wat.
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Ik zal er ook zijn samen met mijn broerie en gebuur (collega, neef van vriendin #-o ).
Het zal de eerste keer zijn dat ik hier langskom, maar heb al een paar heel goede dingen gehoord over het parcour.
Ik heb momenteel nog een RR achteraan liggen, maar zal hem zeker wisselen voor de NN.
Ik heb er vorige week in gooik al genoeg problemen mee gehad #-o .
See ya Sunday :bounce:
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Ik zal er ook zijn samen met mijn broerie en gebuur (collega, neef van vriendin #-o ).
Het zal de eerste keer zijn dat ik hier langskom, maar heb al een paar heel goede dingen gehoord over het parcour.
Ik heb momenteel nog een RR achteraan liggen, maar zal hem zeker wisselen voor de NN.
Ik heb er vorige week in gooik al genoeg problemen mee gehad #-o .
See ya Sunday :bounce:
helap
Mountainbiker

Post by helap »

Hier een filmpje van de toertocht van vorig jaar.

http://www.garagetv.be/video-galerij/iv ... _62km.aspx

Dit is terug te vinden op de site van de Bierkarboys

http://www.bierkarboys.be/
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Dat videoke zag er goed uit. Alleen zou ik eens willen weten of het hier momenteel vettig bijligt? Questie van welke fiets: met of zonder schijfremmen
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

UBO wrote:Dat videoke zag er goed uit. Alleen zou ik eens willen weten of het hier momenteel vettig bijligt? Questie van welke fiets: met of zonder schijfremmen
Hoe gaat gij bergaf kunnen stoppen zonder schijfremmen :lol:
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Bedankt voor het filmpje.
Het ziet er mij daar plezant uit :-D .

grtz
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Ferm filmpke, heeft mij overtuigd toch maar op te staan en me te gaan amuseren. Moet wel op tijd thuis zijn, dus vroeg vertrekken zal de boodschap zijn.

Zeg, wat bedoelen jullie in jullie discussie over bandenkeuze met RR of NN? Voor mij totaal chinees. Ik heb twee set's wielen. 1 met profielbanden (vraag me ni welke) en 1 met slicks bovenkant en profiel zijkant.
Als ik geen modder verwacht steeds met de slicks. Anders de toppen. druk bij toppenbanden voor 2,2, achter 2,5. SLicks steeds voor en achter 2,5.
Waarschijnlijk beginnen er nu een paar te lachen, dus indien iemand voorstellen heeft, laat ze maar komen ;-)

KrrR,
Post Reply