zul je zeker plezier aan beleven, is een waar genot om er te mtb'nbosdevil wrote:nog nooit de catsberg gedaan , lijkt me leuk![]()
ik hoop op voldoende technische strookjes
zul je zeker plezier aan beleven, is een waar genot om er te mtb'nbosdevil wrote:nog nooit de catsberg gedaan , lijkt me leuk![]()
bedankt vo den infouncle sam wrote:zul je zeker plezier aan beleven, is een waar genot om er te mtb'nbosdevil wrote:nog nooit de catsberg gedaan , lijkt me leuk![]()
ik hoop op voldoende technische strookjes
Post by Vuul Ventje »
Ik ook niet; maar ben wel gene held op van die technische afdalingen...klimmen doe ik lieverbosdevil wrote:nog nooit de catsberg gedaan , lijkt me leuk![]()
Goh, in de streek zijn alle afdalingen gemakkelijk te doen hoor, geen extreme toestanden hoor, het blijft tenslotte een toertocht niet?Vuul Ventje wrote:Ik ook niet; maar ben wel gene held op van die technische afdalingen...klimmen doe ik lieverbosdevil wrote:nog nooit de catsberg gedaan , lijkt me leuk![]()
Post by long fellow »
Post by Duvelbiker (noW) »
Bij de laatste 2 verkenningsritten waren 2 cyclocrossers mee, die overal goed konden doorrijden, dus het is zeker te doen, vooral op de 30 (vlak en niet al te technisch) zelfs op de 50 en wie wil op de 70 ook, als is dit wel niet aan te raden, maar vorige edities waren ook hier cyclocrossers aan de start, en in onze club rijden er ook 2 steevast de 70 met cyclocrossfietsen.kampioen wrote:Is de 33 km te doen met een crosfiets of beter met een mountainbike ?
Post by Duvelbiker (noW) »
Jep, geen extreme toestanden, maar wel 2 technische afdalingen na een overvloed van klims... Voor elk wat wils hebben we geprobeerd!uncle sam wrote:Goh, in de streek zijn alle afdalingen gemakkelijk te doen hoor, geen extreme toestanden hoor, het blijft tenslotte een toertocht niet?Vuul Ventje wrote:Ik ook niet; maar ben wel gene held op van die technische afdalingen...klimmen doe ik lieverbosdevil wrote:nog nooit de catsberg gedaan , lijkt me leuk![]()