25/10/08 Oekene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Vorig jaar hier gereden... Kon me toen niet zo bekoren (tligt aan mij)... WEL goed georganiseerd en zo, bepijling was in orde...
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Volgende week is er nog een TT dichter bij de Rumbeekse deur. Namelijk deze van de Jempi Monseré Bikers.
Start Zaal de Hazelt.

Wij gaan ook een ritje maken bij de buren. Redelijk laat starten dat we toch iets van het zonnetje zien.

greetz
2f2f
bougie het genie
Mountainbiker

Post by bougie het genie »

Zal tegen de middag paraat staan. Dit keer wel zonder mijn velomoaten, ze moeten werken de sukkelaars. Tot zaterdag.
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

De tocht is volledig uitgepijld, t'is nu wachten op morgen, en hopen dat er veel volk is. Bye !!!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

steenbakkers tekenen ook present in de namiddag met enkele individuen!!start voorzien rond 13.30u voor de grote toer natuurlijk!!zéér benieuwd wat deze tt te bieden heeft qua off-road,nog nooit hier geraakt daar ik telkens in nieuwenhove (waregem) te vinden was :oops: tot vannamiddag...
steenbakker dingo 8)
Coppi
Mountainbiker

Post by Coppi »

Hoi,
Heb de " groten " gereden en ben net terug. Moet zeggen, chapau!
Had even gevreest dat er door de regen een modderpoel ging zijn maar niets daarvan. Uitstekend bepijld en de bevoorradingen net daar waar ze moesten zijn ( naar mijn gevoel )
Nog speciale dank aan Rik Carlier die zorgde dat mijn ketting gesmeerd raakte en zo zonder gekraak huiswaarts kon rijden.
Kortom voor mij 9/10 en kom zekers volgend jaar terug!
Coppi.
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Vanmorgen van start gegaan met het McBride MTB-team. Terug een goed georganiseerde toertocht daar in Oekene. Schitterend parcours, vooral bij de klijte putten met op het einde een veraderlijke technische bocht want tlag er ene voor mij tegen de grond :lol: Hopelijk zonder teveel schade.
Voor de afspuitgelegenheid was het het beste van het beste =D>
Succes en zeker tot volgend jaar.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Grote toer gereden. Gestart rond 11 u. Leuke tocht gereden : 1. twas prima weer en tparcours lag er ideaal bij 2. goede bepijling 3. prima bevoorrading (lekkere soep op deerste) 4.genummerde off-road stukken ; kleiputten en da bosje naast de spoorwegbedding was tbeste 5. uitstekende bike-wash 10/10 en prima douches in één of andere garage 6.tuurlijk geen super de supertocht, maar je kan moeilijk ne kluis of ne kemmel maken he, da wisten we al, maar toch blij dak de 29 km verplaatsing van thuis gemaakt heb.
triple XXXL
Mountainbiker

Post by triple XXXL »

balance2007 wrote:De tocht is volledig uitgepijld, t'is nu wachten op morgen, en hopen dat er veel volk is. Bye !!!
was een goede, georganiseerde, uitgepijlde tochtje

goede afspuit instalatie en vriendelijke mensen van de organisatie

zonder kleerscheuren gereden,dan naar huis en aan mijn voordeur eens goed op mijn bek

volgend jaar ben ik er terug
RS Jerre
Mountainbiker

Post by RS Jerre »

Jips!!

Net terug van Oekene!!
Mooi tochtje gereden en ik dacht in omgekeerde richting of vorig jaar (corrigeer mij indien verkeerd...)
Mss wat te veel road na de eerste bevoorrading, maar we mogen niet klagen!! Het eerste stuk met de kleiputten is zeer mooi!! Net als enkele andere passages die mij best in de smaak vielen.

Er waren veel bikers toen ik vertrok rond 13u30, dus ik denk dat er een goeie opkomst was!

De 49km heb ik afgelegd in een 2u 07min, met een 23,2 km/u gem.

Grtz!!!
Post Reply