31/10/2008 Zele (nachttocht)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
risk_is_my_second_name
- Mountainbiker
Post by risk_is_my_second_name »
onder begeleiding van de gemeente?sdv wrote:Kan er me iemand vertellen wanneer de kidstocht vertrekt?
als je individueel rijdt kan je vertrekken wanneer je wilt
-
risk_is_my_second_name
- Mountainbiker
inschrijving vooraf bij de sportdienst zele is noodzakelijk,als je onder begeleiding wilt rijden,wij weten niet precies waar en wanneer het te verzamelen is voor degene die onder begeleiding meerijden en hebben ingeschreven,maar wij weten wel dat ze om 19:30u aan de inschrijving zullen zijnsdv wrote:Ja onder begeleiding van de gemeenterisk_is_my_second_name wrote:onder begeleiding van de gemeente?sdv wrote:Kan er me iemand vertellen wanneer de kidstocht vertrekt?
voor info:wendt u naar de sportdienst zele,ter anttentie van Ann D'heer
-
risk_is_my_second_name
- Mountainbiker
inschrijving vooraf bij de sportdienst zele is noodzakelijk,als je onder begeleiding wilt rijden,wij weten niet precies waar en wanneer het te verzamelen is voor degene die onder begeleiding meerijden en hebben ingeschreven,maar wij weten wel dat ze om 19:30u aan de inschrijving zullen zijnsdv wrote:Ja onder begeleiding van de gemeenterisk_is_my_second_name wrote:onder begeleiding van de gemeente?sdv wrote:Kan er me iemand vertellen wanneer de kidstocht vertrekt?
voor info:wendt u naar de sportdienst zele,ter attentie van Ann D'heer
-
risk_is_my_second_name
- Mountainbiker
hey ik heb een echte aanrader kwa verlichting gevonden!
de BBB lichten!
ik heb mij overlaatst zo een gekocht bij L&A fietsen ,want in O2 bikers magazine is dit de de lamp die volgens de tests er het beste uitkomt,en met de halloween tocht in het vooruitzicht.
Gisteravond ben ik eens gaan testrijden,ongeloofelijk hoeveel licht uit zo een compact lampje komt!!
dit is ongetwijfeld de beste lamp waarmee ik ooit gereden heb!
http://www.bbbparts.com/
ik ben de mijne gaan halen bij L&A fietsen te zele
de BBB lichten!
ik heb mij overlaatst zo een gekocht bij L&A fietsen ,want in O2 bikers magazine is dit de de lamp die volgens de tests er het beste uitkomt,en met de halloween tocht in het vooruitzicht.
Gisteravond ben ik eens gaan testrijden,ongeloofelijk hoeveel licht uit zo een compact lampje komt!!
dit is ongetwijfeld de beste lamp waarmee ik ooit gereden heb!
http://www.bbbparts.com/
ik ben de mijne gaan halen bij L&A fietsen te zele
- den boskletser
- Mountainbiker
Post by den boskletser »
ik kom ook zéker mee een paar maten.ik ben vorig jaar ook geweest en twas nen bangelijke tour.en waarschijnlijk zijn we op de fuif ook weer even zat als vorig jaar,twas zo neig dat mijnen moat (buurman) s'nachts zijnen telenet-box kapot gepist heeft van zattigheid.die clown dacht dat hij voor zijnen wc stond.
- betonboerke
- Mountainbiker
zele
Post by betonboerke »
kichi schreef:
Absoluut ook aanwezig...en hopelijk weer kunnen aanknopen bij de nachtelijke forumtrein...misschien zie ik dan weer Knurrebikers lady een salto maken...maar dan iets minder pijnlijk aan eu..de....)
Merci, had wel wat meer sympathie verwacht
Lig nog met mijn pootjes omhoog tgv voorval vorige zondag en zitten ze me al terug uit te lachen
'k Zalt onthouden
@Knurrebikers lady : ha terug van de partij!!!!! en laat ze maar lachen die jonge gasten, velen hebben een ..... op jou , alleen de "oude " gasten beoordelen je op "intelegentie "en "prestatie" !!!!!!!!!!!!!
LES BIENS SONT BIEN MAIS LES MIEUX SONT MIEUx !!!!!!!
Absoluut ook aanwezig...en hopelijk weer kunnen aanknopen bij de nachtelijke forumtrein...misschien zie ik dan weer Knurrebikers lady een salto maken...maar dan iets minder pijnlijk aan eu..de....)
Merci, had wel wat meer sympathie verwacht
Lig nog met mijn pootjes omhoog tgv voorval vorige zondag en zitten ze me al terug uit te lachen
'k Zalt onthouden
@Knurrebikers lady : ha terug van de partij!!!!! en laat ze maar lachen die jonge gasten, velen hebben een ..... op jou , alleen de "oude " gasten beoordelen je op "intelegentie "en "prestatie" !!!!!!!!!!!!!
LES BIENS SONT BIEN MAIS LES MIEUX SONT MIEUx !!!!!!!