Hac 4 of Polar S710

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.

Hac 4 of Polar S710

Poll ended at Sun 07 Mar 2004 18:25

Hac 4
11
58%
Polar S710
8
42%

Total votes: 19

Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Hac 4 Titan

Post by Jokke »

Voor de geïnteresseerden : vandaag te koop bij http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1163891729 voor de prijs van 159 €
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

Heel goedkoop, maar een interface had ik toch graag gehad, en die kost 64 € (serieel) of 84 € USB
mieke
Mountainbiker

Post by mieke »

Ik zou echt niemand aanraden een Hac4 te kopen zonder interface. Dan gebruik je maar 10% van zijn mogelijkheden. Dan ben je, voor veel minder geld, beter af met een afzonderlijke goedkope hartslagmeter en fietscomputer.
Guest

Post by Guest »

Fluffy wrote:
Kristof. wrote: 3- Het getaffel bij Van Eyck.Als ik iets in mijne kop heb, heb ik het niet in mijn g*t :d (Als er iets bijna op is dient er bij besteld te worden. Dit doe ik ook op mijn werk zodat ik niet zonder val ;) )
Als je verschillende producten bij 1 leverancier koopt, is het soms niet interessant om 1 product dat uitgeput is, te gaan bestellen. Je wacht dan beter tot er verschillende artikels niet meer in voorraad zijn, zodat je een mooiere prijs krijgt door het grote aantal.

't Is niet omdat je iets bestelt, dat je het ook direct krijgt hé. Een verdeler kan ook zonder zitten.
je krijgt meestal een mooie prijs op uw jaar basis wat je daar koopt
dat weet ik van bij mij op het werk
maar bij van eyck zijn er wel meerdere dingen nooit op voorraad
ze kunner er wel reclame voor maken maar het is erdikwijls niet
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

heb ik toch nog nooit probs mee gehad.

wel dat het niet in de winkel was...
aalst/tessenderlo,
maar wel in de online shop.

ik snap dat niet zle
als ze hem moesten bestellen zou het +- 3 weken geduurd hebben
en op internet stond hij available

had hem besteld via shop en na 3 dagen was hij thuis.
ze hebbe het schijnt wel klachten gehad van de merken zelf dat ze sommige van hun producten aan een te lage prijs verkopen (heb ik van iemand gehoord)
mieke
Mountainbiker

Post by mieke »

Ward #3 wrote:Ik weet het ook nog niet, maar kan iemand van jullie (mieke) meten en dan in een draaiende auto gaan zitten(of op een motor) ? Als hij dan nog juist meet dan zou hij ook op de motor moeten werken.
Heb zojuist mijn Hac4 geprobeerd op een motorfiets BMW Touring. Display (hartslag) werkt zonder problemen. Heb hem ter hoogte van mijn pols gehouden en op het dashboard gelegd. Beide keren werkte hij perfect.
Pas op hè, daarmee wil ik niet zeggen dat ie daarom op alle motortfietsen werkt, maar op den deze deed ie het wel.
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

:P :lol: Bedankt he mieke, als ik een grafiekje van een wedstrijd in Mons heb, dan zal ik het eens doorsturen. Dus de kogel is door de kerk: Hac4 met software en interface, bij harslagmetershop.nl waarschijnlijk tegen 244 €.
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

Ietwat late reactie, maar kan misschien toch nog nuttige informatie zijn...

Ik heb mijn Hac4+ sedert december, en in het begin werkte de hartslagmeting perfect altijd en overal. Ik gebruikte die in de fitness op de hometrainer (enkel de borstband, de ingebouwde ontvanger op de hometrainer werkte wonderwel op de Hac frequentie), en na de fitness toen ik met de auto naar huis reed bleef die perfect ontvangen (dan met het hac horloge als ontvanger, natuurlijk).

Echter, sedert de Mountainbike.be dag (toeval of niet 8-[ ) is mijn borstband raar beginnen doen. In de fitness werkt die niet meer, en als ik erna in de auto zit en ik start de motor schommelt mijn hartslag tussen 0 en 200 (enkel op de Hac, niet in het echt #-o ). Gewoon tijdens het biken of lopen werkt alles wel nog.
Ik heb hiervoor gemaild naar Ciclosport, en daar vonden ze het al heel raar dat de hartslagmeting had gewerkt in de auto, volgens hun was dat onmogelijk. Volgens hun werkt de Hac nu "as designed", en had ik ervoor veel geluk :roll: ???

Het is dus allesbehalve gegarandeerd dat de harstlagmeting goed werkt in de buurt van motoren en dergelijke.

Groeten,
XVM
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Zet uw ventilatie ne keer af in de auto...

Eric B
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

Eric B wrote:Zet uw ventilatie ne keer af in de auto...
Euh... Eric B, meent ge dat nu of ben je aan het zeveren??? :drunk:
Post Reply