28/09/08 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

erik.b wrote:
TitaTovenaar wrote:I Truien en jasjes I

Je kan ter plaatse een combinatie van een koerstruitje en -jasje aankopen voor EUR 25 (waarde EUR 75).

iemand een idee hoe die eruit zien en merk??
is er niemand die hier een antwoord op weet :(
Voorlopig niet. Check topic Vrijdag na 18h00, dan mogelijk een antwoord en anders op de TT ter plaatse.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Mirlong1 wrote:Hallo,

weet er soms iemand of de mijnterril zowel in de 25 als de 40km zit?

Groeten,

John.
Alleen in de 40km.
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

Ik heb mij hier vorig jaar fantastisch geamuseerd dus keer ik terug.
Den terril zal er goed bijliggen met dit droog weer. :-D
Izirajder
Mountainbiker

Post by Izirajder »

Kan men hier wel de volledige terril op of is het zoals bij de GP Paulissen meer er naast dan erop? Hopelijk helemaal tot boven [-o<
Driesje
Mountainbiker

Post by Driesje »

Heerlijk, nog eens tot bovenop de terril.....
Ik kan nauwelijks wachten....
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

is er fietsbewaking voorzien?
js1986
Mountainbiker

Post by js1986 »

Klein vraagje ben sinds een maand begonnen met mountainbiken en dacht deze tt mee te rijden. Dus ben ik vandaag eens de terril opgereden en kmoe zeggen in tegenstelling tot die van zolder is die van zolder ma platte kost.
Nu is mijn vraag kan ik hier wel iets komen doen kheb wel goe gefietst ma kwil natuurlijk de mensen ook nie ophouden en diene hoogste heuvel zit die ook int parcour want kwam daar aan en da ging zo steil omhoog dat ik mij afvraag wie daar omhoog rijdt.
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

js1986 wrote:Klein vraagje ben sinds een maand begonnen met mountainbiken en dacht deze tt mee te rijden. Dus ben ik vandaag eens de terril opgereden en kmoe zeggen in tegenstelling tot die van zolder is die van zolder ma platte kost.
Nu is mijn vraag kan ik hier wel iets komen doen kheb wel goe gefietst ma kwil natuurlijk de mensen ook nie ophouden en diene hoogste heuvel zit die ook int parcour want kwam daar aan en da ging zo steil omhoog dat ik mij afvraag wie daar omhoog rijdt.
Ik geloof dat ze bij deze terril niet helemaal naar boven rijden, want idd dat is veel te stijl als ik denk wat jij bedoeld.
Natuurlijk kan jij hier iets komen doen, dit is geen wedstrijd. Gewoon eigen tempo rijden, als iemand niet voorbij kan moet hij maar eventjes wachten; en laat je hem voorbij als het mogelijk is. Als je toch niet boven geraakt dan stap je gewoon af en laat de rest gewoon door. Maar ik meen toch dat op de meeste plaatsen van deze terril er plaats genoeg is om te passeren??
jan84
Mountainbiker

Post by jan84 »

UBO wrote:
js1986 wrote:Klein vraagje ben sinds een maand begonnen met mountainbiken en dacht deze tt mee te rijden. Dus ben ik vandaag eens de terril opgereden en kmoe zeggen in tegenstelling tot die van zolder is die van zolder ma platte kost.
Ik geloof dat ze bij deze terril niet helemaal naar boven rijden, want idd dat is veel te stijl als ik denk wat jij bedoeld.
Natuurlijk kan jij hier iets komen doen, dit is geen wedstrijd. Gewoon eigen tempo rijden, als iemand niet voorbij kan moet hij maar eventjes wachten; en laat je hem voorbij als het mogelijk is. Als je toch niet boven geraakt dan stap je gewoon af en laat de rest gewoon door. Maar ik meen toch dat op de meeste plaatsen van deze terril er plaats genoeg is om te passeren??
zit de terril er sowieso bij? ik dacht dat je kon kiezen?
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

en niet onbelangrijk. hij zal er vrijwel droog bij liggen. als het niet gaat regenen natuurlijk.
Post Reply