31/08/2008 Putte - Grasheide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

frederikc wrote:ook iemand enig idee wat de afstand/afstanden zijn??
kwesti om ni ineens een te grote afstand af te legge die ik nog niet gewoon ben #-o :P

wat is eigenlijk de officiele startplaats?
Voor afstanden en vertrekplaats kijk je hier :

http://www.mountainbike.be/kalender.php

35 en 55 km dus, vertrekplaats is blijkbaar aan de kerk van Grashei #-o

http://www.viamichelin.be/viamichelin/f ... 8&x=10&y=8
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

bedankt voor de info
zal mijn plan nu zeker wel kunnen trekken

tot dan wrrs
greetz
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

Deze voormiddag de 55 km gedaan.
Vertrokken in Grasheide, zo naar Schriek, Keerbergen, Haacht, Rijmenan en via Bonheiden terug naar het vertrekpunt.

Leuk parcours dat bijna overal droog lag.
Ik had verwacht dat er veel bloso van Putte en Haacht ging inzitten, maar dit is tot een minimum beperkt.
Redelijk veel onverharde paadjes en bosweggetjes (die met het onvermijdelijke asfalt aan elkaar verbonden waren) en regelmatig den dijk is op en af.
De parcoursbouwers hebben wel degelijk meer dan hun best gedaan om het uiterste uit deze streek te halen.

En ergens op het einde in de buurt van Peulis zat er nog een crossparcourtje in ook :-D

Voor de rest een goei bevoorading (met tuinstoelen :-) ), afpijling kon hier en daar beter....

Zonder accidenten staan we hier volgend jaar terug.
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

hem em ook uitgerede de 55km, voelde mij nog goe genoeg vo die te doen op da moment dus =P~
ben er zeker content van, hem er wel 3u en 18 min op gerede aan een gemiddelde van 17.5
ben dus content voor de eerste keer zoiet te doen
(buite et voorval waar je uitkomt op weynesbaan, een wielrenner die me uitschold omda ik juist uit da straatje kwam, op da moment had dien nog 2/3 van et fietspad voor em alleen #-o :evil: )

schoon parcour da wel

heeft iemand toevallig me gps gerede en die tocht opgeslage?????

greetz
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

hem em ook uitgerede de 55km, voelde mij nog goe genoeg vo die te doen op da moment dus =P~
ben er zeker content van, hem er wel 3u en 18 min op gerede aan een gemiddelde van 17.5
(buite et voorval waar je uitkomt op weynesbaan, een wielrenner die me uitschold omda ik juist uit da straatje kwam, op da moment had dien nog 2/3 van et fietspad voor em alleen #-o :evil: )

schoon parcour da wel

greetz
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Enig minpuntje misschien: Beperkte afpijling.
Eentje voor de bocht, eentje in de bocht en eentje na de bocht.
Voor de rest een knap tochtje gehad. Wel de afstand Duffel grasheide onderschat. Dit bleken 25 km te zijn. Wat neerkwam op 103 km in de kuiten vandaag.
En dat met nog stijfheid in de benen van een prestatieloop zaterdag.
Aplaus voor mezelf dacht ik zo =D> :P
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ja ook de 55km gereden. Buiten een beperkte bepijling vond ik de tocht wel in orde. Ze hebben hun best gdaan veu zoveel mogelijk bosstroken te benutten. Vond het wel leuk tochtje. Ben van Heist naar daar afgekomen met de mtb en terug. 77km met gemiddelde snelheid van 24km/u nie slecht. kom volgend jaar nog wel eens terug! =D>
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

ik vond dat de bewegwijzering wel in orde was, maar "vandalen" hade vele plaatjes weggehaald mss daarmee wa onduidelijk soms???
zelf had ik er geen last van, alleen op sommige lange baan stukke da er een paar extra mochte hangen voor zekerheid
men had mij gezegd da ze vrijdag de plakaatjes gehange hadde en de dag zelf zou men op de eerste helft (nog ni) al meer dan 20 pijle weggehaald hemme [-X

mja, mense zonder leve wa doe ge eraan
mallybiky
Mountainbiker

Post by mallybiky »

frederikc wrote:hem em ook uitgerede de 55km, voelde mij nog goe genoeg vo die te doen op da moment dus =P~

schoon parcour da wel

greetz
Ik heb de 55 km tocht ook gereden en de track met mijn gps vastgelegd. Stuur ik ergens naar door?
Te Voet
Mountainbiker

Post by Te Voet »

Ook de 55km gedaan en vond de toch op zich zeer mooi. Hebben echt wel het beste uit de streek gehaald. Juist het stuk in bonheiden een beetje teveel baan.
Voorts goede bevoorrading en lekker weertje.
55 km aan 20,34 gemiddeld. Is dit nu goed? Ben ongeveer 5 maand bezig
Was wel leuk zoefde mij drie man voorbij, die na den bocht bijna een chiwawa omver kegelde en in den bocht erna een madam met 2 biefstukken omhoog reden...
IK vond het grappig madam niet :lol:
Last edited by Te Voet on Mon 01 Sep 2008 10:37, edited 1 time in total.
Post Reply