10/08/08 - Vlezenbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

ik twijfel nog tss deze 100 km in Vlezenbeek en de 120 km in Aalst.
wie kan mij overtuigen om in Vlezenbeek te rijden , want ik hou wel van wat omhoogrijden.
ik reed eerder o.a. herdermarathon: 130 km, merelbeke 110 km, kluisbergen 83 km ...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Chriske wrote:
Ik weet ondertussen al wat ik in de streek mag verwachten in natte omstandigheden
Nobby Nics die mogen ploeteren?
Een band die zo'n zeeplaagje kan verwerken gelijk in wisant, de west-vlaamse moore is het nog niet :wink:
blades
Mountainbiker

Post by blades »

kenny wrote:Zal wel meevallen, ik maak me er niet ongerust in. Ik weet ondertussen al wat ik in de streek mag verwachten in natte omstandigheden
En wat kan je verwachten ???
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik ga er misschien ook wel zijn... We zullen zien...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik heb net de weerberichten nog eens bekeken en een natte ondergrond zit er dik in.
Zelfs een extra druppel op zondag is mogelijk, mo das altijd zo in Vlaanderen #-o
Ik ga voor alle zekerheid toch een nieuw zomerbandje kopen.
Het huidige heeft meer weg van een biljarttafellaken.
jbo9538
Mountainbiker

Post by jbo9538 »

To B@rtm@n,

Ik kan een hele boel redenen opnoemen om onze tocht te komen rijden maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld gezien mede organisator maar ik ben zo vrij om reactie van vorig jaar op te halen die alles over onze tocht samenvat. Ik ben niet op zoek gegaan naar DE reactie maar een ractie gecopieerd. Ja kan misschien eens lezen op het forum van vorig jaar wat onze tocht te bieden heeft, hierna een reactie:

" Niets dan lof voor deze TT. Het was de verre verplaatsing van de streek rond Brugge zeker waard. Ik heb de 80 km. gedaan en tegen het einde toe toch een beetje dood gegaan. Ferm afgezien door in het begin spaarzaam te zijn met mijn drank waardoor er in de laatste 12 km. toch regelmatig krampen de kop op staken .
Verder een prachtige tocht met pittige beklimmingen en leuke afdallingen, soms technisch en dan ook wel eens om volle bak naar beneden te vlammen. Dat hebben we toch niet in west-vlaanderen.
Het was de eerste keer dat ik deze streek aandeed en kom er zeker nog terug.
Ne dikke merci aan de organisatie en iedereen die mee hielp om mij een super zondagvoormiddag te bezorgen
Alvast tot volgend jaar."
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Wij kommen af voor de vrijdagavond. Zondag familiefeest en kan er bijgevolg niet bij zijn... Doodzonde, is echt een prachtige tocht!
Vrijdag bij de eerste starten want we hebben geen lichten :-D gratis fuif ook zien ik hier, als da maar goed aflupt :evil:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Gweñito Gafotas wrote:gratis fuif ook zien ik hier, als da maar goed aflupt :evil:
Is daarom dat ik er de vrijdagavond steevast wegblijf...anders ist weer pingpongballeken... :lol:
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

awel kben overtuigd , kzal zon starten in Vlezenbeek
Gunter_GT
Mountainbiker

Nachtrit Hoebelbike

Post by Gunter_GT »

Hey MTB ers,

Vrijdag kom ik de nachtrit rijden heb dit vorig jaar ook gedaan en is zeker de moeite.
Mijn vaste fietspartner kan vrijdagavond niet dus mocht er iemand zin hebben om samen te rijden laat maar iets weten.
Ik ben in de mogelijkheid om een MTB er op te halen heb vervoer voor fietser en fiets. Ikzelf ben van regio Gent.

Laat dus maar iets weten.
Post Reply