Vandaag 80km gereden met een Ultima performance, en een deel zalf om geschuurde vitale onderdelen te vermijden...
Dat ik dit niet eerder heb ontdekt.
Ultima performance, 75euro bij Bike Store Tielt-Winge.
Welk merk fietsbroek ?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik heb ook al vanalles geprobeerd maar vind de Nalini het bestmati wrote:Ikzelf heb enkel ervaring met de zeemvellen in de Nalini en de Vermarc broeken.
Ik moet zeggen dat, na lange ritten, de Nalini zeemvellen 1000keer comfortabeler zitten dan die in de Vermarc broeken.
Binnenkort de broeken van Wielertoerist.be (sorry voor de concurentie :D ) van Decca...
Vraag mij af hoe die zeemvellen gaan zitten????
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
Zijn die bij van yck in aalst te koop of waar kan ik die vindenRaoul wrote:Vind deze ook superStimpie wrote:Het is dus een broek van bio-racer geworden met zo'n geel zeemvel erin. Kheb ze al enkele keren uitgetest en kmoet zeggen dat ik tot hiertoe niets te klagen heb. :D
Vind thans dat mijn korte Sportfull voor niks deugt, dat velleke was na een paar keer wassen ineens heel dun geworden en de stiksels hebben nogal de ambetante neiging om te schuren.bicky wrote:Ik vind de Sportfull broeken ook heel goed.
Heb er eens een goeikoop gekocht van een onbekend merk en heb nog liever die aan dan, zeem blijft lekker zacht en dik ook al is da broekske veel ouder. Draag dus die duurdere sportfull alleen nog door de week voor een kort tochtje te doen of voor eventueel ritjes op de weg te fietsen.
Heb onlangs eens eentje van Nike aangehad en die zat wel supergoed, maar dat was dan weer een peperduur model. Dus ben eigenlijk zelf nog op zoek prijs/kwaliteit goed model!!