eerste MTB botetecchia

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

19.5 te klein voor jou, hoe groot ben je dan?

voor de Trek 6500 hier opt forum vragen ze 400euro, mits wat onderhandelen krijg je er een gewone stuurpen bij of mss nog enkele euro korting. Je hebt dan wel geen nieuwe fiets maar wel 1 die stukken degelijker en terreinwaardige is dan die ITEK brol
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Headshot wrote:19.5 te klein voor jou, hoe groot ben je dan?
Dat vraag ik me ook af, je mag al ne grote jongen zijn om met een 19.5" niet toe te komen...

Dat je hier raad komt vragen en degene die raad willen geven zeikerds noemen is niet echt slim.... :-?

Alain heeft trouwens overschot van gelijk...

Voor de rest sluit ik me bij Angelo aan, ga eens bij een echte fietshandelaar kijken wat je kan kopen met jouw budget.
Als je dan een full deore fiets gecombineerd met een standaard Rock Shox vork kan kopen van een degelijk merk doe je een betere zaak dan zo'n noname ding met een XT der.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

kawa wrote:
Headshot wrote:19.5 te klein voor jou, hoe groot ben je dan?
Dat vraag ik me ook af, je mag al ne grote jongen zijn om met een 19.5" niet toe te komen...
Met die grootmoeder-fietst-naar-de-bakker-geometrie steken ze wrs iemand van 1.80 op ne 22,5" #-o
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik kom pas terug van Peer heen/terug via de weg en fietsroute, en ben bij DEXTERS gestopt (langs het Natuur Hulp Centrum in Opglabeek)...
Er zat een DEL MONDO (GROOT MODEL zo te zien) in promotie,
nog geen 800 €....misschien even langs rijden, ze hebben ook een goede service.
Ook bij JANSSENFIETSPLEZIER in Genk (Cube aan alle prijzen, goede techniekers)...
Enfin, het zijn uw centen.
Splinter
Mountainbiker

Post by Splinter »

Ok thanks voor de tips. Dacht dat die kader niet slecht was, maar ik ga eens info inwinnen bij menne buurman. Die is al 15 jaar compleet zot van mtb. Service laat ik zowieso door hem doen. Ik ben nog student dus van dat duur spul kan Ik niet betalen.
Splinter
Mountainbiker

Post by Splinter »

ben 1.96 meter...
Splinter
Mountainbiker

Post by Splinter »

is een cube analog dan beter?
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

Ja :-)
Splinter
Mountainbiker

Post by Splinter »

ik ga volgend weekend eens binnenspringen in genk bij Janssens fietsplezier in genk... Lijkt me wel een interesante winkel met een groot aanbod... Mensen die nog tips hebben over CUBE ofzo... Laat maar weten... is die analog zijn geld waard? en goed voor een beginner... Ik vrees een beetje voor de vork... ben nogal eene zware kerel (+100kg) en gaat die vork dan niet overreageren?
Splinter
Mountainbiker

Cube

Post by Splinter »

Cube analog doen of neit doen?
Post Reply